کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آشنایی با ورزشکاران زن تاثیرگذار در جهان/ از رقابت زنان مسلمان تا رسیدن به مدال المپیک

عکس  سایت بازیهای ۲۰۲۰ توکیو گزارشی را از بهترین زنان ورزشکار تاثیرگذار در جهان منتشر کرده است.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت توکیو ۲۰۲۰، همزمان با روز جهانی زن سایت بازیهای ۲۰۲۰ توکیو گزارشی را از بهترین ورزشکاران زن در جهان منتشر کرده که در بین آنها ابتهاج محمد بانوی شمشیرباز مسلمان آمریکایی و سرنا ویلیامز تنیسور مطرح جهان به چشم می خورد.

ابتهاج محمد:

ابتهاج محمد در المپیک ریو و در اسلحه سابر تیمی به مدال برنز دست پیدا کرد. یک نشریه نام او را در بین ۱۰۰ فرد مهم جهان در سال ۲۰۱۶ قرار داده بود.


سرنا ویلیامز:

این تنیسور مطرح آمریکایی بعد از بارداری و آسیب دیدگی طولانی موفق شد دوباره خود را جمع بهترین تنیسورهای دنیا در رنکینگ جهانی جای دهد.

راملا علی:

وی در سال ۲۰۱۷ تنیسور شماره یک زنان جهان بود اما وقتی بعد از به دنیا آمدن دخترش در مسابقات میامی و ایندین ولز شرکت کرد بدون سید بود.

این بوکسور جوان از سومالی به انگلیس مهاجرت کرد. خانواده این ورزشگاه مدت‌ها نمی‌دانستند که دخترشان بوکس کار می کند و حتی عنوان قهرمانی ملی را هم به دست آورده است. علی نخستین بوکسور عنوان دار زن مسلمان است.

وی اظهار داشت: از ژیمناستیک شروع کردم. بعد به کلاس بوکس رفتم و به آن علاقمند شدم. هیچ دوستی هم در مدرسه نداشتم و همه دوستان من در رشته بوکس بودند. این موضوع باعث ارتباطات بیشتر من و ایجاد خانواده دوم شد.

سایمون بایلز:

 این ژیمناست آفریقایی- آمریکایی موفق به کسب ۴ مدال المپیک شده و نخستین ورزشکاری است که همه عناوین جهان را به دست آورده است. این انتظار وجود دارد همانند ریو بتواند در بازیهای ۲۰۲۰ توکیو هم مدال کسب کند.

بایلز گفت: "در بازی های ۲۰۱۶ تصور نمی کردم چنین نتایجی به دست آورم."

یسری ماردینی:

وی شناگر اهل سوریه است که در زمان جنگ، همراه با خانواده اش به کشورهای مختلف مهاجرت کرد. 

یسری داستان باورنکردنی خود را در کتابی به نام "پروانه" به اشتراک گذاشت و فیلمی در مورد وی اکران خواهد شد. این فیلم داستان واقعی ماردینی را نشان می دهد که در سال 2015 از سوریه گریخت. ابتدا به لبنان سفر کرد و سپس به ترکیه رفت و در آنجا سوار یک قایق کوچک شد که خانواده وی برای جزیره یونانی در نظر گرفته بود.

در طول سفر موتور قایق شکست و این موضوع باعث شد که ماردینی و خواهر کوچکترش سارا وارد دریا شوند‌. یسری و خواهرش شنا کنان به سمت محل امنی بودند؛ تلاشی که بیش از ۳ ساعت طول کشید. یسری، خواهرش و والدینش سرانجام به آلمان رفتند که توانست دوباره تمریناتش را آغاز کند. وی در المپیک ریو در تیم پناهجویان به رقابت پرداخت.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی