کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








گزارشی از تحولات باشگاه استقلال؛ موسوی و منزوی نرفتند/سعادتمند جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی

عکس  مجمع عمومی باشگاه استقلال برگزار شد و ضمن قبول استعفای فتح الله زاده، دو عضو جدید هیات مدیره معرفی شدند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی باشگاه استقلال امروز برگزار شد و ضمن قبول استعفای فتح الله زاده، دو عضو جدید هیات مدیره معرفی شدند.

بر این اساس حجت نظری و احمد سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

با توجه به اینکه پیش از این عبدالرضا موسوی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شده بود و وی پس از مدتی در فضای مجازی از سمت خود استعفا کرد اما عملا عدم واکنش از سوی وزارت ورزش باعث شده تا این فرد همچنان در مسند هیات مدیره آبی‌پوشان حضور داشته باشد.

همچنین پیش از این هم شایعات فراوانی مبنی بر استعفای کامران منزوی توسط رسانه‌ها شنیده شد و در این باره باز هم واکنشی از سوی وزارت ورزش دیده نشد تا این عضو هم به نظر برسد با توجه به انتصابات امروز در باشگاه استقلال ماندگار شده است.

با توجه به انتصاب جدید دو عضو جدید هیات مدیره تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به 5 نفر رسید تا عملا تعداد اعضا فرد باشد.

به نظر می‌رسد با حضور احمد سعادتمند در میان اعضای هیات مدیره وی جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال باشد که بزودی حکم وی توسط وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد و جایگزین علی فتح الله زاده که تنها 3 هفته سکان هدایت آبی‌ها را برعهده داشت، شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی