کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اصغری مقدم: فوتسال سال متوسطی را گذراند/ کرونا را جدی بگیریم

عکس  مربی باشگاهی فوتسال ایران گفت: سال ۱۳۹۸ نتایج خوبی با تیم سن ایچ گرفتم اما فوتسال ما سال متوسطی داشت و امیدوارم در سال جدید عملکرد بهتری ارائه دهد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


جواد اصغری مقدم بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در گفتگو با ایسنا، در مورد سال ۱۳۹۸ گفت: من در این سال پس از سال‌ها بازی کردن کفش‌هایم را آویختم و تمرکز اصلی‌ام را معطوف به مربیگری کردم. خوشحالم که در مربیگری سال خویی داشتم و توانستم با سن ایچ ساوه به جمع ۴ تیم نهایی لیگ برتر راه پیدا کنیم اما فوتسال ما به طور کلی سال متوسطی داشت و مثل گذشته چشمگیر نبود و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر روند مناسبی در سال ۱۳۹۹ داشته باشیم.

این مربی فوتسال با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ با اتفاقاتی چون سیل، زلزله، سقوط هواپیما، گرانی بنزین و ویروس کرونا سال خوبی نبود، برای مردم ایران در سال جدید آرزوی سلامتی کرد و افزود: امیدوارم روند این بیماری متوقف شده و به زودی مردم به حالت عادی زندگی برگردند. در فوتسال هم انتظار داریم شاهد یک برنامه ریزی بهتر برای بازی‌های لیگ باشیم تا تیم‌ها دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال نیز سال سخت و مهمی درپیش دارد و با توجه به تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا باید به قهرمانی در این مسابقات و نتایج خوب در جام جهانی ۲۰۲۰ فکر کند.

اصغری مقدم در پایان تاکید کرد: من عید را در خانه می‌مانم و با ورزش کردن، کتاب خواندن و فیلم دیدن سرگرم می‌شوم. خواهشم از مردم این است که ویروس کرونا را جدی بگیرند تا شاهد ریشه کن شدن آن باشیم. در انتها باید از پزشکان و پرستاران عزیز که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی