کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بازیهای جهانی ورلدگیمز| تعویق یک ساله مسابقات به دلیل کرونا و المپیک

عکس بازیهای جهانی ورلد گیمز به دلیل بحران کرونا و همزمانی با المپیک 2020 یک سال به تعویق افتاد.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس مرگبار کرونا تقریبا تمامی مسابقات، تورنمنت‌ها و رویدادهای ورزشی سراسر جهان لغو به تعویق افتادده است که مهمترین آنها بازیهای المپیک 2020 توکیو بود که با یک سال تعویق قرار است در تابستان 2021 برگزار شود.


جدیدترین مسابقاتی که از بحران کرونا لطمه دیده و به تعویق خواهد افتاد، بازیهای جهانی ورلدگیمز است. یازدهمین دوره بازى هاى جهانى (ورلدگیمز) که قرار بود 15 تا 25 جولاى 2021 در بیرمنگام ایالات متحده آمریکا برگزار شود، به دلیل تداخل زمانى با تاریخ جدید بازى هاى المپیک توکیو، به 7 تا 17 جولاى 2022 منتقل شد.


همچنین ژوزه پرورنا رئیس انجمن بین المللى بازى هاى جهانى ورلدگیمز که طى هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بسترى شده بود، امروز مرخص و به منزل خود در مادرید منتقل شد. 


بازى هاى جهانى ورلدگیمز یک رویداد چندورزشى تحت پوشش IOC بوده که هر 4 سال یکبار در رشته‌هاى شناسایى شده با حضور بیش از 3600 ورزشکار از 100 کشور جهان برگزار مى گردد.


هنر رزمی سومو تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی ایران نیز یک رشته شناسایى شده توسط کمیته بین المللى المپیک (از سال 1998) است که علاوه بر حضور در فهرست انتظار ورود به بازى هاى المپیک، در زمره بازیهای  ورلدگیمز برگزار می‌شود و حالا ورزشکاران این رشته باید برای 2 سال آینده خود را آماده حضور در این رقابتها کنند.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


رنکینگ المپیکی تکواندو| جایگاه بدون تغییر تکواندوکاران ایران

۹۹/۰۱/۱۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی