کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








لیگ برتر ووشو| برگزاری مراحل پایانی بعد از ماه رمضان/ قهرمان خردادماه مشخص می‌شود

عکس  با توجه به شرایط موجود فدراسیون ووشو در نظر دارد مرحله پایانی لیگ برتر ووشو را در خردادماه برگزار کند.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با شیوع بیماری کرونا لیگ برتر ووشو نیز همانند سایر لیگ های ورزشی رشته های مختلف به محاق رفت و نیمه تمام باقی ماند. 

در حالی که قرار بود طبق برنامه قبلی سازمان لیگ برتر ووشو دیدارهای مرحله نیمه نهایی صبح روز 20 اسفندماه بین تیم‌های دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت، پارس جنوبی و پاس ناجا برگزار و همچنین مسابقات رده‌بندی و فینال نیز عصر همان‌روز انجام شود اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این رقابتها تا اطلاع ثانوی لغو شد.

برهمین اساس، هنوز مجوزی از سوی وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری مسابقات ورزشی ابلاغ نشده و فدراسیون هنوز تصمیمی برای برگزاری این رقابتهای باقی مانده لیگ برتر ووشو ندارد.

لیگ برتر ووشو در بخش مردان از 19 آذرماه با حضور 8 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت آغاز شد. در گروه نخست تیم‌های دانشگاه‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیأت همدان و هیأت البرز حضور داشتند که در نهایت دانشگاه آزاد و پاس ناجا به‌عنوان تیم‌های اول و دوم راهی نیمه‌نهایی شدند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیأت اصفهان و هیأت بندر ماهشهر رقابت کردند که پارس جنوبی و باشگاه مقاومت به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

با توجه به شرایط موجود وزارت ورزش ورزش و جوانان تا 31 فروردین ماه برگزاری هرگونه فعالیت ورزشی را ممنوع کرده و بعد از آن نیز در اردیبهشت ماه مبارک رمضان آغاز می شودبا توجه به  از همین رو فدراسیون در نظر دارد مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو را در خرداد ماه و بعد از پایان ماه مبارک برگزار کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی