کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








گزارش رسانه روسی از مهاجم ایرانی؛ آزمون آماده حضور در لیگ های بزرگ اروپا

عکس  یک رسانه روسی در گزارشی عنوان کرد که وقت آن رسیده تا مهاجم ایرانی زنیت به لیگ های بزرگ اروپایی برود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «gazeta» روسیه امروز در گزارشی به نقل و انتقالات احتمالی در تابستان پیش رو پرداخت. رسانه روسی در این گزارش عنوان کرد که وقت آن رسیده سردار آزمون از لیگ روسیه به لیگ های بهتر برود و زنیت نیز پول خوبی از فروشش به جیب بزند.

این رسانه روسی نوشت: با وجود وضعیت بحرانی کرونا اما سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت مشتری های زیادی پیدا کرده است. او به صورت اصولی در فوتبال روسیه رشد کرد. ابتدا کارش را با روبین کازان آغاز کرد و زیرنظر بردیف در روستوف خوش درخشید. با انتقال به زنیت کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

سردار هنوز سن پایینی دارد و می تواند پیشرفت کند. این بازیکن توانایی خودش را در بهترین باشگاه روسیه ثابت کرد. آزمون در نیم فصل دوم به زنیت آمد و 12 گل برای تیمش زد تا تاثیر مستقیمی در قهرمانی تیمش داشته باشد.

سردار در این فصل نیز در 21 گل زده زنیت سهم داشت. او در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد 2 بار گلزنی کند. به صورت کلی باشگاه های فوتبال اروپا با نگاه به عملکرد این مهاجم ایرانی برای جذبش اقدام کردند.گفته می شود ناپولی برای جذب مهاجم ایرانی حاضر است 25 میلیون یورو پرداخت کند.

درست است که زنیت می خواهد 35 میلیون یورو از فروش آزمون به دست بیاورد اما هنوز مانعی برای مذاکرات وجود ندارد و می تواند این انتقال صورت بگیرد. علاوه بر ناپولی، وستهام، لستر سیتی و اورتون نیز برای جذب سردار ابراز تمایل کردند.

با این همه مشتری طبیعی است که زنیت به فکر فروش آزمون باشد. از طرفی دیگر خود سردار نیز دوست دارد در لیگ های بزرگ اروپایی بازی کند. به همین خاطر اکنون زمان فروش آزمون فرا رسیده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی