کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اشتباه ولورهمپتون در جذب نکردن آزمون/30 میلیون پوند می‌توانست در جیب گرگ‌ها باشد

عکس  یک رسانه انگلیسی به اشتباه بزرگ ولورهمپتون در جذب نکردن مهاجم ایرانی زنیت پرداخت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «hitc» انگلیس،  گفته می شود وستهام و لستر سیتی به دنبال جذب سردار آزمون مهاجم زنیت هستند. اگر ولوهمپتون می توانست عقربه های ساعت را به عقب بکشد اکنون می توانست سود خوبی به دست بیاورد.

ولورهمپتون در نقل و انتقالات اشتباهاتی زیادی مرتکب نمی شود. باشگاه استراتژی مناسبی برای جذب بازیکنان دارد. در ژانویه 2019 وقتی اوضاع دنیا بر وفق مراد بود، ولورهمپتون در آستانه امضای قرارداد با آزمون به صورت قرضی با روبین کازان بود. اما در نهایت آزمون پیراهن طلایی را برتن نکرد.

بنا به گزارش اسکای اسپورت این قرارداد به دلیل اختلاف طرفین صورت نگرفت. روبین کازان به دنبال این بود تا بند خرید دائمی 11.5 میلیون پوندی را در قرارداد قرضی آزمون به ولورهمپتون بگذارد اما سران باشگاه انگلیسی این پیشنهاد را قبول نکردند.

با این وجود بعد از گذشت کمتر از 2 سال از این قضیه، اکنون مهاجم ایرانی دوباره در تیررس باشگاه های انگلیسی قرار گرفته است. ناپولی، وستهام و لستر سیتی در حال مذاکره با زنیت برای جذب آزمون با مبلغ 30 میلیون پوند هستند.

نیازی نیست به افزایش قیمت مهاجم ایرانی در این مدت از 11 میلیون به 20 میلیون پوند اشاره کنیم. او در این مدت 26 گل در 45 بازی برای زنیت به ثمر رسانده است. این آمار و ارقام دلیل خوبی برای باشگاه بزرگ روسی است تا این مهاجم را با قیمت بالاتری بفروشد. بعد از گذشت زمان شما متوجه می شوید که ولورهمپتون چه پیشنهادی را قبول نکرد و در این مورد دچار اشتباه کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی