کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








تحلیل یک رسانه روسی؛ آزمون در اتلتیکو نیمکت نشین و در ناپولی پای ثابت خواهد بود

عکس  یک رسانه روس گزارشی درباره مهاجم ایرانی زنیت و احتمال انتقالش به ناپولی یا اتلتیکو ارائه کرده است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه امروز گزارشی درباره احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت به ناپولی یا اتلتیکو مادرید ارائه کرد.

این رسانه روسی به ارزیابی خطوط حمله این باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی پرداخته و در مورد اینکه در صورت انتقال آزمون به این باشگاه ها می تواند جایگاهی داشته باشد، گزارشی ارائه کرده است.

*آزمون در اتلتیکو(مبارزه برای حضور در ترکیب اصلی)

تیم دیگو سیمئونه یکی از تیم های شکست خورده این فصل لالیگا است. این تیم اکنون در رده ششم جدول قرار دارد. دلیل اصلی این جایگاه تساوی های بسیار زیاد در این فصل است که به عدد 12 می رسد. تا اینجای فصل خط حمله اتلتیکو فاجعه بوده چون تنها 31 گل زده است. دلیل اصلی توجه سیمئونه به جذب آزمون این عملکرد بد است.

آزمون در صورت انتقال به مادرید با الوارو موراتا، ژائو فلیکس و دیگو کاستا رقابت می‌کند. با نگاه به آمار این 3 بازیکن موراتا ضعیف ترین است و سردار می تواند جانشینش شود. ژائو فلیکس با مبلغی نجومی به روخی بلانکو منتقل شد ولی هنوز نتوانسته توانایی هایش را ثابت کند اما سیمئونه به این پدیده پرتغالی اعتماد دارد. کاستا در این فصل دقایق کمی حضور داشته و این مهاجم باتجربه همیشه یکی از بازیکنان محبوب سیمئونه بوده است و به نظر نمی رسد او نیمکت نشین کند. پس آزمون در صورت حضور در مادرید باید حضور در ترکیب اصلی رقابت کند و نوعی نیمکت نشین خواهد شد.

*آزمون در ناپولی(مهره اصلی گتوزو می شود)

اما در ناپولی وضعیت متفاوت است. در خط حمله گتوزو مرتنز پابه سن گذاشته و میلیک حضور دارد. مرتنز قراردادش با ناپولی در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر نمی رسد این باشگاه قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

از سوی دیگر میلیک سودای جدایی دارد و در تابستان به احتمال قوی از ناپولی جدا خواهد شد. آزمون در صورت انتقال به این تیم به ترکیب اصلی گتوزو اضافه خواهد شد.

* نیاز زنیت به سردار؛ رفتن آزمون به تیم روسی ضربه می زند

بدون شک فروش آزمون با مبلغ 25 میلیون یورو برای زنیت در این شرایط بحرانی کرونا خوب است. اما با نگاه به نبود سردار در ترکیب زنیت این تیم روسی است که ضرر خواهد دید.

با رفتن آزمون اولا زوج فوق العاده دزیوبا با سردار در سبک بازی 4-4-2 زنیت از بین می رود. زنیت برای پر کردن جای خالی مهاجم ایرانی جایگزینی ندارد. مالکوم و دریوسی هر دو وینگر هستند و نمی توانند جانشین سردار شوند. ثانیا زنیت بازی های سختی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و نیاز به بازیکنان گلزن در این مسابقات دارد. ثالثا زنیت در صورت رفتن مهاجم ایرانی در خط حمله اش دیگر نشاط، سرعت و ابداع گذشته را نخواهد داشت.

در نهایت زنیت در این شرایط بحرانی کرونا در تابستان نمی تواند جانشین مناسبی برای آزمون پیدا کند. به همین خاطر به مصلحت زنیت است تا این مهاجم را در ترکیب خود حفظ کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۰۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی