کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








نورشرق: مسئولان نباید بدهی را گردن مدیران قبلی بیندازند/ وضعیت مالی باشگاه‌ها مناسب نیست

عکس  رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: نباید مدیری که مسئولیت قبول می‌کند، مشکلات را به عهده مدیران قبلی بیندازد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  جمشید نورشرق در خصوص وضعیت بدهی باشگاه‌ها اظهار داشت: وضعیت مالی باشگاه ها مناسب نیست. اغلب بدهکار هستند؛ با بدهی های قابل توجه. باشگاه‌هایی که در نقل و انتقالات شرکت کردند، بدهی هایشان تسویه نشده است. این بدهی‌ها منتقل شده؛ بدون اینکه تعیین تکلیف شوند. از یکسال گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا تمام بدهی‌ها را سامان بدهیم. در این موضوع فدارسیون هم حمایت کرده است. توانستیم مقدار زیادی از بدهی ها را تعیین تکلیف کنیم. رشد بدهی ها از حل و فصل آن خیلی بیشتر است. 

وی افزود: ما مسیر هزینه کرد جدید را برای باشگاه ها باید به حداقل برسانیم. باید باشگاه ها تمام تلاششان را کنند بدهی گذشته را پرداخت کنند. نباید بدهی را گردن مدیر قبلی انداخت. باید راه حل هایی داشته باشند که مشکلات پیش رو به وجود نیاید.

نورشرق گفت: یکی از دغدغه ها، بدهی‌های خارجی در فیفا و CAS است که علیه ما صادر می‌شود. مدیران باید بتوانند تعهداتشان عمل کنندتا  بدهی‌های جدید حاصل نشود.

رئیس کمیته وضعیت عنوان کرد: اگر کسی به عنوان مدیرعامل معرفی می شود، باید اسناد آن باشگاه را ببیند و باشرایطی که دارد، قبول زحمت کند. مدیران حق ندارند تصمیماتی بگیرند که فقط برای همان فصل باشد. چرا قراردادی بسته می‌شود که با بودجه باشگاه تناسبی ندارد؟ مسئولیت حقوقی این مدیران باید تفهیم شود که بابت تصمیم هایی که می‌گیرید ضامن هستید.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان گفت: خیلی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی دارند. باید مدیران به تعهداتی که می دهند، عمل کنند. بازیکنان اغوا می‌شوند و متاسفانه حکایت این است که کی پول داده و کی پول گرفته!

نورشرق در خصوص مدیریت در باشگاه ها تاکید کرد: آنها در قالب شرکت اداره می‌شوند. هیئت مدیره باید بودجه را تصویب کند. باشگاه این موضوع را رعایت نمی‌کند و تمام تصمیمات را مدیرعامل می‌گیرد. چاره ای نداریم که به واقیعت توجه کنیم که اگر بودجه نداریم، نمی‌توانیم بازیکن گرانقیمت جذب کنیم. آنوقت به سراغ بازیکن های پایه می‌رویم و از مربیان داخلی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: شما نبینید عده‌ای از بازیکنان از وضعیت مالی مناسبی برخوردار هستند. بازیکنان مشهوری داریم که اگر نتوانند پول‌هایشان را بگیرند، توان گذراندن زندگی را ندارند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۰۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی