کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ریوالدو: کوتینیو در چلسی متحول می شود/بد بازی کردن فیلیپه دروغ است + عکس

عکس  ریوالدو از وینگر برزیلی بایرن مونیخ خواست راه حضور در تیم فوتبال چلسی را در پیش گیرد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، ریوالدو در این روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی، یکی از چهره های قدیمی فوتبال جهان است که به عنوان کارشناس، از تجربیات خود استفاده می‌کند و در زمینه‌هایی که مورد پرسش واقع می شود، نظر می دهد و توصیه های هم دارد.

در جدید ترین اظهار نظر خود، او «فیلیپه کوتینیو» وینگر یک سال اخیر بایرن مونیخ آلمان و بازیکن هموطنش را ترغیب به رفتن به شهر لندن و بازی برای چلسی کرده است.

در شرایطی که فوروارد 27 ساله در فصل جاری توسط بارسلونا به بایرن، قرض داده شده، ریوالدو تصور می کند چلسی که این روزهای برای دراختیار گرفتن وینگر مونیخی ها ابراز علاقه می کند،  می تواند انتخاب خوبی برای آینده مهاجم ملی پوش کشورش باشد.


ریوالدو که خود در سال های 1997 تا 2002 عضو بارسلونا بود، به بتفایر گفت: بعد از یک فصل و نیم حضور در بارسلونا و یک فصل هم در بایرن مونیخ، کوتینیو هنوز تا موفقیتی که در لیورپول کسب کرد، فاصله دارد.به نظر من، چلسی فرصتی خوب است برای او که بتواند به همان سطح بازگردد.

پیشکسوت برزیلی افزود: با انتخاب چلسی، او در اصل به باشگاهی بزرگ می رود و در کشوری فعالیت خواهدکرد که آن را خوب می شناسد. بنابر این اگر این انتقال واقعا رخ دهد، اطمینان دارم که فرصت خوبی خواهد داشت تا اوضاع را در آینده بهبود ببخشد. 


ریوالدو که با تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی 2002 شد، ادامه داد: با نگاهی به چند سال گذشته کوتینیو، می توان گفت که آنچه را که از فیلیپه انتظار می رفت، به دست نیاورد، اما او هنوز زمان دارد تا به شرایط ایده ال برسد. برای این منظور باید اعتمادبنفس لازم را کسب کند. آنوقت همان بازیکنی می شود که در لیورپول بود. 

ستاره پیشین تصریح کرد: نمی توانیم بگوییم کوتینیو بد بازی می کند.زیرا این یک ادعای دروغ است. او در تیم ملی برزیل، منظم است اما در بارسلونا یا بایرن به اندازه کافی خوش شانس نبود. به نظرم چلسی می تواند او را دومرتبه احیا کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی