فدراسیون فوتبال با انتصاب شخصی با سوابق مبهم در سمتی که فاقد جایگاه قانونی است، بار دیگر انتقاد کارشناسان را موجب شده است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روز پیش با حکمی ناگهانی، حمیدرضا مهرعلی رئیس اسبق فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال انتخاب شد اما این اقدام جای تامل دارد و ابهاماتی گسترده را در پی داشته است.
در اساسنامه فدراسیون کمیته بازاریابی وجود دارد که در این زمینه وظایفی مشخص را برعهده دارد، به یک باره شاهدیم فردی با سمت دستیار ویژه اقتصادی انتخاب شده که سابقه نامشخص و مبهمی دارد. اکنون این سوال وجود دارد که این انتصاب، در چه بستر حقوقی و قانونی صورت گرفته است. این انتصاب در اساسنامه فدراسیون، در چه قالبی قابل تحلیل ارزیابی است؟
وقتی کمیتهای تحت عنوان بازاریابی در ساختار فدراسیون وجود دارد، میشد از این فرد، اگر تخصص اقتصادی و مالی دارد و مسئولان فدراسیون به وی اعتقاد دارند، به عنوان یکی از اعضا یا رئیس استفاده کرد اما در کمال تعجب از مهرعلی که قبلا توسط محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان از فدراسیون اتومبیلرانی برکنار شده، به عنوان دستیار ویژه استفاده میشود!
سوالی که در اینجا به وجود میآید این است که این فرد که پیش از این در فدراسیون اتومبیلرانی فعالیت میکرد، چه رزومه اقتصادی در کارنامه خود داشته و چه تضمینی وجود دارد که میتواند تحت عنوان ساختگی دستیار ویژه اقتصادی، به فدراسیون کمک کند؟ نکته عجیبتر این است که مهرعلی چندی پیش در فدراسیون اتومبیلرانی به محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس پست داده بود که این موضوع اعتراض اهالی این رشته را در پی داشت. این انتصاب شائبه هایی را در آن دوره در پی داشت.
در اینگونه شرایط، فدراسیونها معمولا از افرادی که تخصص کاملا اقتصادی دارند برای استفاده بهتر و پیشبرد اهداف کوتاه و بلند مدت استفاده میکنند اما این انتخاب توسط فدراسیون فوتبال شائبه روابط شخصی را ایجاد میکند. بهتر است مسئولان فدراسیون در این خصوص توضیح کاملی ارائه کرده و به این نکته اشاره کنند که وظایف دستیار ویژه اقتصادی در ساختار فوتبال کشور چیست و در ساختار کنونی، این رفتار چه معنایی دارد. انتخاب فردی که یک بار برکنار شده و از ورزش کشور کنار گذاشته شده، در یک سمت فاقد جایگاه حقوقی و ساختاری، چه تعریفی دارد؟
انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
درباره نویسنده
سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.
neveshte khod ra in ja benevisid
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است