کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ناطقی: حفظ جایگاه ووشو دشوار است/ از اعتماد به مربیان ایرانی نتیجه گرفتیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: ریاست جدید فدراسیون ووشو بتواند همین افتخارات، جایگاه و مدال‌ها را حفظ کند کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


زهرا ناطقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت این روزهای بانوان ووشوکار، اظهار داشت: با این وضعیت وجود بیماری کرونا بانوان ووشوکار با طرح مربی آنلاین در خانه، تمرینات شان را پیگیری می‌کنند. در قسمت تایچی که جنبه همگانی دارد، مسابقات آنلاین برگزار می‌شود. در اسفندماه نیز پویش ورزش در خانه استارت خورد. همچنین استان های هم به صورت آنلاین مسابقات مجازی را برگزار می‌کنند. 


وی در خصوص موفقیت کادر فنی وطنی برای تیم ملی بانوان، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشورمان حکفرما بود، مبنا را بر این گذاشتیم که مربیان داخلی می توانند جوابگو باشند و آنها چیزی از مربی های خارجی کم ندارند. در حالی که سالهای گذشته در بخش تالو و ساندا از مربیان چینی استفاده می کردیم. از این اعتماد نیز نتایج خوبی نصیب ووشو کشورمان شد و در قهرمانی بزرگسالان جهان 3 مدال طلا کسب کردیم. در قسمت تالو نیز مدال های نقره و برنز را به دست آوردیم و در قهرمانی آسیا هم ملی پوشان مدال های ارزشمندی را به ارمغان آوردند.


نایب رئیس فدراسیون ووشو در خصوص پشتوانه سازی در بخش بانوان، گفت:  سال گذشته استراتژی را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا داشتیم و قرار شد از نفرات جدید در ترکیب تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم. در حال حاضر نفرات خوبی داریم. به عنوان مثال اگر مریم هاشمی با آسیب دیدگی مواجه شود، نفر جایگزین در تیم ملی حضور دارد. سال آینده نیز نفرات جدیدی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، وارد تیم ملی بزرگسالان خواهند شد. این امر باعث انگیزه ورزشکاران می شود و فدراسیون می تواند روی استعدادها شناسایی شده سرمایه‌گذاری کند.



ناطقی در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون ووشو، عنوان کرد: هیأت‌ها خودشان باید تصمیم بگیرند و یک کاندیدا را به عنوان رئیس انتخاب کنند تا راه علی‌نژاد را ادامه دهد. نفر منتخب فدراسیون ووشو کار سختی را پیش رو دارد، چون خدمات و زحمات علی‌نژاد در طی این سالیان هویت و استقلال را به ووشوی ایران داده. فدراسیون ووشو ایران جایگاه‌های خوبی در فدراسیون جهانی دارد و نسبت به سایر کشورها با 5 کرسی بیشترین کرسی ها را از آن خود کرده است. برهمین اساس ریاست جدید فدراسیون بتواند همین افتخارات، جایگاه و مدال‌ها را حفظ کند کار بسیار سختی را خواهد داشت.


وی در خصوص اینکه با حضور رئیس فدراسیون جدیدوضعیت نایب رئیسی بانوان وی چگونه خواهد شد، خاطرنشان کرد: رئیس جدید فدراسیون مختار است نفرات مدنظر خودش را در پست های مختلف داشته باشند و با آنها کار کند. این روال قانونی است و نباید نگران این قضیه باشیم. اگر موفقیت فدراسیون در طی این سالها با نفرات قبلی بوده، قطعاً من هم رئیس فدراسیون باشم روند کار را با آن افراد ادامه می دهم چون این گروه و تیم موفق در مجموعه جواب داده اند. 


ناطقی اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر کرونا از بین برود و ورزشکاران به باشگاه ها برگردند و شاهد حضور قهرمانان مان در عرصه ها بین المللی باشیم.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


دو ووشوکار ملی پوش به رزمایش مومنانه پیوستند

۹۹/۰۲/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی