کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سخنگوی سپاهان: درگیری هواداران با قلعه‌نویی صحت ندارد

سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را پیرامون برخی اتفاقات رخ داده در فضای مجازی، ارائه کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدتی است که در فضای مجازی انتقادات و اعتراضات زیادی نسبت به عملکرد تیم فوتبال سپاهان توسط هواداران منتسب به این تیم مطرح می‌شود و این ماجرا تا آنجا پیش‌رفته که شایعاتی نیز در خصوص درگیری تعدادی از هواداران سپاهان با امیرقلعه‌نویی در اصفهان شنیده می‌شود.

سیدعلی پزشک در مورد شایعه درگیری سرمربی سپاهان با هواداران این تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. چنین اتفاقی نیفتاده و من آن را تکذیب می‌کنم. 

پزشک در مورد اینکه متن منتشرشده توسط یک لیدر منتسب به سپاهان در فضای مجازی حرف و حدیث‌های زیادی را در پی داشت، عنوان کرد: از کجا معلوم این افراد لیدر سپاهان باشند؟ از کجا معلوم که این نوع صفحات و سایت‌ها واقعی باشند؟ هرکسی می‌تواند به اسم لیدر هر تیمی در فضای مجازی مطلبی بنویسد. آیا مطمئن هستید که این افراد سپاهانی واقعی هستند؟

سخنگوی باشگاه سپاهان با اشاره به برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای را تشکیل داد که خروجی آن بیانیه‌ای بود که روز گذشته منتشر کردیم. از همه دوستداران و علاقه‌مندان به سپاهان درخواست کردیم که به کم شدن حاشیه‌ها کمک کنند. قویا از امیرقلعه‌نویی، کادرفنی و تیم حمایت کردیم. باید همه همدل و همسو بشویم تا بتوانیم در بازی‌های آینده حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

وی افزود:‌مرجع هواداران ما، کانون هواداران سپاهان است که بیانیه‌ای را منتشر و از همه هواداران درخواست حمایت کرد.

به گزارش فارس، متن بیانیه کانون هواداران باشگاه سپاهان به شرح زیر است:


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
۹۹/۰۴/۳۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی