کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








صادقی: داوران جوان را برای تیم‌های کم تماشاگر می‌گذارند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:‌داوران کم تجربه و جوان‌تر را برای تیم‌های کم تماشاگری مثل ما قرار می‌دهند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم برای هومن افاضلی، سرمربی محترم ماشین سازی آرزوی سلامتی کنم . خوشحال شدم امروز شنیدم از بیمارستان مرخص شده و امیدوارم به زودی ایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنار زمین ببینیم.

تیم ما هم بعد از تعطیلات لیگ روند خوبی داشت. فقط در بازی با شاهین نتوانستیم به خواسته خود که 3 امتیاز بود برسیم. در آن مسابقه آب و هوا و گرمای شدید و شرجی بودن هوا روی کار هر دو تیم و به ویژه تیم ما تأثیر گذاشت.

وی افزود: 4 بازی مهم دیگر تا پایان لیگ داریم که مهمترین بازی، همین ماشین سازی تبریز است. بازیکنان ما این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی درک کرده‌اند و می‌دانند این مسابقه چقدر مهم است. تیم ما با اعتماد به نفس کامل به میدان خواهد رفت و می‌خواهیم در خانه خود 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. 7-6 تیم رقابت نزدیک در انتهای جدول دارند و با یک پیروزی می‌توانیم شرایط تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد این که غیب هومن افاضلی در بازی چقدر می‌تواند بر روی شرایط بازی فردا تأثیرگذار باشد، گفت: آن طور که مربی ماشین سازی گفت  افاضلی از دور تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هدایت کرده و امیدوارم ایشان هرچه سریع‌تر خوب شوند و سلامت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیدا کنند.

صادقی در مورد 5 تساوی پیاپی این تیم در هفته‌های اخیر افزود: در 3 بازی اول مقابل استقلال، سپاهان و شهرخودرو نتایج خوبی گرفتیم. هر سه تیم در تلاش هستند تا سهمیه آسیایی بگیرند. مساوی مقابل اینها نتیجه بدی نبود. زمانی که لیگ دوباره از سر گرفته شد، تیم ما در رتبه چهاردهم بود. بازی با پیکان هم در حالی مقابل حریف قرار گرفتیم که این تیم دو برد داشت. ما فقط در بازی با شاهین نتوانستیم به آن پیروزی که می‌خواستیم برسیم. 7-6 تیم در جدول رقابت نزدیکی با هم دارند.

وی در مورد این که به سقوط تیمش به لیگ یک فکر می‌کند یا نه گفت: ما امیدواریم در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد این که در 4 بازی آینده آیا نگرانی برای داوری مسابقه دارد یا نه، گفت: تیم ما در نیم فصل اول از اشتباهات داوری خیلی ضرر کرد و به گواه کارشناسان تیم ما بیشترین ضربه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از اشتباهات داوری خورد، با این حال به جامعه داوری اعتماد کامل داریم و می‌دانیم اشتباهات قهری است. داوران جوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی‌هایی می‌گذارند که تماشاگر ندارند، زیرا اگر این داوران در این مسابقات اشتباهی کنند تبعاتی ندارد. با این حال ما به داوران اعتماد کامل داریم و از داوران هم می‌خواهیم تمرکز بهتری در مسابقات داشته باشند زیرا حتی اگر داوری در بازی دو تیم که در پایین جدول هستند هم مرتکب اشتباه شود ممکن است در سرنوشت دیگر تیم‌ها تأثیر بگذارد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

۹۹/۰۵/۰۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی