کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بررسی عملکرد لژیونرها| رضایی از استقلال تا شارلروا + تصاویر

در گزارش امروز در مورد عملکرد لژیونرها سراغ کاوه رضایی رفته ایم و به بررسی عملکرد مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه شارلروا در لیگ بلژیک پرداخته ایم.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، کاوه رضایی، مهاجم اسلام آبادی فوتبال حرفه ای خود را در سال 2009 از باشگاه فولاد خوزستان شروع کرد. او در طی 3 سال حضورش در تیم خوزستانی 33 بازی انجام و تنها یک گل به ثمر رساند.

*از استارت با فولاد تا رسیدن به سایپا

رضایی بعد از 3 سال حضور در لیگ برتر ایران با فولاد راهی سایپا شد تا فضای جدیدی را تجربه کند. مهاجم کرد زبان برای سایپا از سال 2012 تا 2105 بازی کرد و در مدت 2 ساله 69 بازی انجام داد و 12 گل به ثمر رساند.

* ذوب آهن آغاز درخشش رضایی در لیگ ایران

آمار گلزنی رضایی در فولاد و سایپا به اندازه ای نبود که مورد توجه تیم های بزرگ لیگ ایران از جمله استقلال و پرسپولیس باشد. بالاخره رضایی تصمیم گرفت از سایپا جدا شود و راهی ذوب آهن شود تا بتواند عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.


آغاز درخشش رضایی با تیم اصفهانی کلید خورد و نمایش خوب این بازیکن در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا توجه باشگاه های بزرگ ایران را به خود جلب کرد. او در طول فصل 2015-2016 در لیگ ایران موفق شد برای ذوب آهن 34 بازی انجام داد و 11 گل به ثمر رساند.

درخشش رضایی در تیم اصفهانی برای این بازیکن سکوی پرتابی شد تا بتواند راهی باشگاه بزرگ استقلال شود. مهاجم اسلام آبادی با آمدن به استقلال این شانس را پیدا کرد تا به تیم ملی دعوت شود. مهاجم ایرانی با آمدن به ترکیب آبی های پایتخت در فوتبال ایران شناخته شد و توانست اسم و رسمی برای خود دست و پا کند.

* استقلال سکوی پرتاب به اروپا

مهاجم گلزن استقلال بعد از یک فصل حضور در ترکیب آبی‌ها پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه شارلروا با مدیریت مهدی بیات دریافت کرد. مدیر ایرانی الاصل باشگاه بلژیکی رایزنی خوبی با سران باشگاه استقلال داشت و این مهاجم را شکار کرد تا اولین تجربه مهاجم ایرانی برای لژیونر شدن در لیگ بلژیک کلید بخورد.


ماجراجویی رضایی با راه راه پوشان بلژیکی در فصل 2017-2018 آغاز شد. رضایی درخشش خود در ترکیب استقلال را در ترکیب شارلروا هم ادامه داد و در هر بازی گلزنی می کرد و تیمش به رده های بالای جدول رسید و حتی برای قهرمانی جنگید.

* درخشش با شارلروا و دعوت به تیم ملی

درخشش رضایی در لیگ بلژیک باعث شد تا توجه تیم های بزرگ این کشور را به خود جلب کند. کلوب بروژ یکی از پرافتخارترین باشگاه های بلژیک برای شکار ستاره ایرانی خیز برداشت. درخشش رضایی در ترکیب شارلروا او را به تیم ملی ایران هم رساند و کی روش مجاب به دعوت این بازیکن شد.

رضایی در اولین فصل حضورش برای گورخرها(شارلروا) در 33 بازی 15 گل به ثمر رساند و در رده بهترین گلزنان فصل قرار گرفت. 


* انتقال به بهترین تیم لیگ بلژیک 

این آمار خوب مهاجم ایرانی کلوب بروژ را مجاب کرد تا با مبلغ 5 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله این ستاره ایرانی را به خدمت بگیرد. مهدی بیات، مدیر ایرانی شارلروا که با مبلغ اندک رضایی را از استقلال به شارلروا آورده بود در طول یک سال سودی نجومی کرد و از انتقال این بازیکن به بروژ نهایت استفاده را کرد.


اما انتقال رضایی به تیم بزرگ بروژ برای این بازیکن خوش یمن نبود چون بلافاصله بعد از انجام چندین بازی مصدوم شد. مدت دوری رضایی زیاد بود و این بازیکن از روزهای اوجش دور شد. بازگشت مهاجم ایرانی بعد از دوران مصدومیت خوب نبود چون نتوانست در بسیاری از بازی ها به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

بدشانسی رضایی در فصل 2018-2019 ادامه پیدا کرد و این بازیکن در طول فصل چندین بار مصدوم شد تا هم از ترکیب اصلی بروژ بازبماند و هم آمادگی خود را از دست دهد. روزهای خوب مهاجم ایرانی در لیگ بلژیک با شارلروا به کابوسی بد در بروژ تبدیل شده بود. همه انتظار  درخشش از خرید 5 میلیون یورویی بروژ داشتند اما مهاجم ایرانی نمی توانست به دوران اوجش برگردد و در  زیرتیغ انتقادهای شدید رسانه های بلژیک قرار گرفت.

* فصل کابوس وار با مصدومیت های متوالی


یک فصل کاملا ناامید کننده برای رضایی در بروژ رقم خورد. مهاجم ایرانی در طول یک فصل تنها 11 بازی برای تیمش بازی کرد و یک گل به ثمر رساند. بالاخره بعد از این همه ناکامی دوباره سروکله مهدی بیات، مدیر ایرانی شارلروا برای برگرداندن رضایی به این تیم پیدا شد.

* بازگشت به شارلروا و تولدی دوباره

بیات می دانست رضایی پتانسیل بازگشت به دوران اوج را دارد و به همین خاطر رایزنی ها را برای برگرداندن رضایی انجام داد. در نهایت مهاجم ایرانی بعد یک فصل ناامیدکننده در بروژ به شارلروا برگشت. مهاجم ایرانی عزم خود را جزم کرد تا دوباره به روزهای اوج برگردد به همین خاطر فصال 2019-2020 را می توانست تولد دوباره رضایی نامید.


مهاجم سابق استقلال با شارلروا نشان داد که می تواند بازیکن موثری باشد و به تنهایی تیمش را رهبری کند. او 22 بازی برای شارلروا در طول یک فصل انجام داد و 12 گل برای تیمش به ثمر رساند. عملکرد درخشان رضایی در فصل 2019-2020 مسئولان باشگاه شارلروا را واداشت تا قرارداد این بازیکن را برای فصل آینده هم تمدید کنند.

*آمار رضایی در فصل 2019-2020 به همراه شارلروا به شرح زیر است:

تعداد گل: 12

تعداد بازی: 22

دقایق بازی: ۱۶۴۱ دقیقه 

پاس گل: 4

اما سران باشگاه بروژ بر سر رقم قرارداد قرضی بازیکن ایرانی خود با شارلروا به توافق نرسیدند. رضایی دوباره مجبور شد به بروژ برگردد اما بازگشت مهاجم ایرانی بیش از یک ماه طول نکشید چون بیات دوباره موفق شد رضایت سران باشگاه بروژ را به حضور قرضی رضایی در شارلروا جلب کند. اگرچه رضایی در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و به نوعی دوباره متولد شد اما کلمنت، سرمربی بروژ اعتقادی به مهاجم ایرانی ندارد به همین خاطر رضایت داد تا مهاجم ایرانی فصل 2020-2021 هم به صورت قرضی در شارلروا بازی کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۵/۳۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی