کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مظفری: فشار زیادی روی داوری فوتبال ایران وارد شده

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: با توجه به حساسیت زیادی دربی و فشارهای روانی زیادی که به داوران وارد شده بهتر است داور خارجی مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال را سوت بزند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قضاوت دربی پایتخت در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: مسابقه روز چهارشنبه  به چند دلیل یکی از سخت‌ترین دربی‌های پایتخت در چند فصل اخیر از نظر داوری خواهد بود. اول اینکه بازیکنان هر دو تیم خسته‌اند و حتی دو تیم درخواست تعویق بازی را داشتند. از سویی دیگر اگرچه بازی تماشاگر ندارد اما کری خوانی پیشکسوتان دو تیم در فضای مجازی کار را برای داور قبل از بازی سخت می‌کند.

وی افزود: از سویی دیگر بعد از کرونا و بازگشایی مسابقات داوران ما هنوز نتوانسته‌اند که به روزهای خوب گذشته قضاوت‌شان بازگردند و روال طبیعی شان را پیدا کنند. به همین دلیل می‌گویم داور دربی جام حذفی کار دشواری پیش رو دارد.

مظفری تصریح کرد: داور دربی باید قدرت مدیریت خوبی داشته باشد و بتواند بازی را به خوبی مدیریت کند و بالاتر از تمامی بازیکنان دو تیم در میدان باشد. دقیقا مثل بازی بایرن مونیخ و لیون که داور اسپانیایی آنتونیو متئو به خوبی بازی را قضاوت کرد و رفتار بسیار مناسبی با همه بازیکنان داشت و از همه آنها نیز بالاتر بود.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه چه کسی می‌تواند از نظر او داوری دربی باشد گفت: اگر بیژن حیدری مصدومیتش کاملا خوب شده باشد گزینه مناسبی برای قضاوت در این مسابقه است وگرنه محمدحسین زاهدی فر گزینه بسیار خوبی برای قضاوت در این دیدار خواهد بود.

وی در مورد اینکه بحث حضور داور خارجی هم در این دیدار مطرح شده بود گفت: من با حضور داور خارجی در این مسابقه موافقم. داوری از کشورهای اطراف خلیج فارس بیاید و این بازی را قضاوت کند و ما هم داوران خود را به این کشور بفرستیم و تبادل داور داشته باشیم. کشوری مثل قطر، به نظرم اکنون فشار روانی زیادی روی داوران ما وارد شده و نباید این فشار را بیش از حد زیاد کنیم. اگر می‌گوییم داور خارجی با داوران کشورمان دشمنی ندارم بلکه می‌خواهم با حضور داور خارجی به داوران ما کمک شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی