کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مدافع پیکان: هیچ وقت دنبال وقت کشی نیستیم

زننده گل برتری تیم پیکان مقابل شهرخودرو گفت: همه تیم پیکان را می شناسند و می دانند دنبال وقت کشی نیستیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


آرش قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیم فوتبال پیکان تهران مقابل شهر خودرو در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: روز گذشته بازی خوبی مقابل شهر خودرو انجام دادیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. شهر خودرو تیم خوبی است، اما ما هم نفرات جوان و خوبی داریم. از زمانی که مهدی تارتار هم به تیم اضافه شده، نظم خوبی به پیکان داده و بازی به بازی بهتر می‌شویم. امیدوارم بتوانیم در این فصل نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره لغو شدن ادامه برگزاری این بازی در روز شنبه گفت: برگزاری بازی با آن کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس و بارندگی خیلی ما را اذیت کرد. شرایط زمین به دلیل بارش باران به شکلی بود که بدن تمام بازیکنان پس از 20 دقیقه خسته شد. واقعا هم وضعیت برای ادامه مسابقه مقدور نبود و نمی‌توانستیم در آن زمین کار را ادامه بدهیم. متأسفانه با اصرار روی انجام شدن دیدار پیکان و شهر خودرو در چنین شرایطی تنها زمین ورزشگاه شهر قدس خراب شد و پس از 20 دقیقه داور تصمیم گرفت بازی را لغو کند.

مدافع تیم پیکان افزود: با توجه به نفوذ آب در داخل زمین، توپ روی آن حرکت نمی‌کرد و نمی‌توانستیم یک پاس سالم به هم بدهیم، اما داور ابتدا با برگزار نشدن بازی مخالفت کرد که البته پس از 20 دقیقه خودش هم متوجه شد شرایط برای انجام شدن ادامه این دیدار فراهم نیست.

قادری در باره میزان شناخت بازیکنان پیکان از ورزشگاه دستگردی که ادامه دیدار این تیم و شهر خودرو در آن برگزار شد، افزود: آخرین بار فصل  گذشته مقابل تیم سایپا در ورزشگاه دستگردی برگزار کردیم. کیفیت این زمین خوب است و ما هم شناخت خوبی نسبت به آن داریم. ضمن اینکه پیکان روی زمین فوتبال بازی می کند و برگزاری ادامه مسابقه در این زمین به سودمان شد. خدا را شکر می‌کنم توانستیم 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی درباره به ثمر رساندن گل برتری پیکان مقابل شهرخودرو عنوان کرد: این گل روی زحمت بچه‌ها حاصل شد و خدا را شکر می‌کنم گلی که به ثمر رساندم سبب شد مقابل شهر خودرو برنده شویم.

مدافع تیم پیکان در باره اعتراض کادر فنی شهر خودرو به اتلاف وقت شاگردان مهدی تارتار عنوان کرد: همه تیم پیکان و آقای تارتار را می‌شناسند. هیچ وقت ما دنبال زمین انداختن خودمان و کشتن وقت نیستیم. در بازی دیروز هم تنها یک تا دو صحنه هم اتفاق افتاد که واقعا بازیکنان ما مصدوم شدند و این گونه نبود که بخواهند بدون برخورد خودشان را روی زمین بیندازند. این دیدار هم تحت فشار برگزار می‌شد و چنین آسیب‌دیدگی‌هایی در آن طبیعی است.

قادری درباره این که آیا حواشی ایجادشده تأثیری در عملکرد آنها نداشت، گفت: تمام تمرکز ما روی بازی بود و اصلاً نگاه نمی‌کردیم اعضای تیم حریف چه صحبت‌هایی مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.  فکر می کنم مهدی رحمتی به این موضوع بی دلیل حساس شده است.

وی درباره شکست هفته گذشته پیکان مقابل صنعت نفت آبادان توضیح داد: در آن دیدار تیم صنعت نفت را تا حدی دستکم گرفتیم. پس از به ثمر رساندن گل اول، فرصت‌های زیادی برای زدن گل دوم داشتیم و اگر این اتفاق رخ می‌داد، کار حریف تمام بود، اما توپ‌های ما به گل نرفت و دو گل بد خوردیم. در نهایت درحالی نتیجه را واگذار کردیم که استحقاق شکست را نداشتیم.

بازیکن پیکان درباره اضافه شدن شاهین طاهرخانی به خط دفاعی این تیم گفت: شاهین مدافع باکیفیتی است و صد درصد با تجربه‌ای که از بازی در تیم استقلال دارد می‌تواند به ما هم کمک کند. اکنون هم انگیزه بالایی دارد. خدا را شکر تیم پیکان در هر پست چند بازیکن باکیفیت و خوب دارد و رقابت در تیم ما خیلی بالا است. با همین انگیزه‌ای که در تمرینات داریم،برای کسب 3 امتیاز در هر بازی حاضر می شویم.

قادری درباره این که با توجه به اشتباهات داوری دو دیدار اخیر تیم ذوب‌آهن نگران قضاوت بازی بعدی پیکان مقابل این تیم نیستند، اظهار داشت: امیدوارم اتفاق‌هایی که در دو هفته اخیر در داوری بازی های ذوب‌آهن رخ داده منجر به این نشود که داور دیدار ما با این تیم بخواهد با ترس قضاوت کند یا قضاوت خوبی نداشته باشد. داوران ایرانی باتجربه هستند و تمام تمرکزشان روی بازی است. امیدوارم با  یک نمایش خوب از اصفهان هم دست پر برگردیم.

وی درباره هدف‌گذاری تیم پیکان در فصل جدید اضافه کرد: باید از عبدالله ویسی که سال گذشته برای حفظ پیکان و امسال هم در دوران آماده‌سازی این فصل زحمت زیادی کشید تشکر کنم. به هر دلیلی وی نتوانست در تیم ما بماند، اما مهدی تارتار هم مربی کاربلدی است و تیم ما هم کیفیت خوبی دارد. هدف‌گذاری‌مان قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول است و نیم نگاهی هم به سهمیه آسیا داریم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۹/۰۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی