کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








زاهدی:به دینامو یا شاختار می‌روم؟ این تصمیم برای آینده است

شهاب زاهدی، مهاجم تیم المپیک دونتسک اوکراین در خصوص درخشش در این لیگ و وجود پیشنهادی از دینامو یا شاختار صحبت کرد.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی باشگاه المپیک دونتسک اوکراین در خصوص انتقال احتمالی در پنجره زمستانی صحبت کرد.

او در مصاحبه با سایت اسپورت اوکراین در خصوص اینکه آیا پیشنهادی داشته یا خیر، گفت: اگر پیشنهادی وجود داشته و مذاکره‌ای شده، با مدیربرنامه‌ام صحبت شده است.

شهاب زاهدی در خصوص آمار خوب گلزنی‌اش در اوکراین اظهار داشت: صادقانه بگویم، هدفم در رقابت‌های اوکراین بیشتر از 8 گل در 11 بازی بود اما من خوشحالم که توانستم به بهترین گلزن اولین مرحله رقابت اوکراین دست یابم. آقای گلی در این لیگ یکی از برنامه‌های من بود.

وی ادامه داد: باید بگویم که نتیجه تیم برایم ارجحیت بیشتری نسبت به گلزنی دارد. مهم نیست چقدر گل زده‌ام. اگر ببریم، بسیار خوشحال‌تر از این خواهم بود که گل زده‌ام.

اسپورت مدعی شد که اگر مهاجم ایرانی به آمار گلزنی‌اش ادامه دهد، تیم‌های دینامو و شاختار به سراغش خواهند آمد. این رسانه از زاهدی پرسید که آیا در این شرایط در المپیک می‌ماند یا به تیم‌های برتر اوکراین خواهد رفت.مهاجم ایرانی در پاسخ به این سوال گفت: هیچکس نمی‌داند فردا چه اتفاقی می‌افتد. من می‌خواهم بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. تصمیم برای فردا را بعداً خواهم گرفت.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۹/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی