کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








علی‌آبادی: عدم حضور کمیته در مجمع فوتبال زیبنده نیست

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک گفت: برنامه‌ای برای انتخابات سال آینده کمیته ندارم.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد علی‌آبادی درباره اینکه شرایط ورزش و سهمیه‌های کسب شده المپیک را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: مشکلاتی که در این چند سال از نظر بودجه و امکانات پیش آمد، حقیقت این است برای کار کردن دست ورزش بسته شد.
وی افزود: من با اخلاقیاتی که دارم سعی کردم یا به ورزش ورود نکنم یا اگر ورود می‌کنم کمک کنم چرا که اگر یک نفر که قبلا مدیر بوده بخواهد دائما تحلیل کرده و نظرات خودش را تحمیل کند، به اعتقاد من کاری است که به نفع ورزش تمام نمی‌شود.
رئیس اسبق کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: مدیرانی که الان در ورزش هستند اگر آنها را مدیران خوب و موفق می‌بینیم باید به آنها کمک کنیم. من نظراتی دارم اما با توجه به اینکه نمی‌خواهم اثری در ضعیف شدن ورزش داشته باشد مطرح نمی‌کنم.


علی‌آبادی افزود: در این مدت به خاطر کرونا و مشکلات مالی ورزش کمی افت کرده و سهمیه‌های ما در المپیک که البته آخرین آمار را ندارم، کمی کاهش یافته اما باید روند توسعه ورزش را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هر سال تعداد المپین‌ها و مدال‌های ما بیشتر شود. این ظرفیت در کشور و در بین جوانان هست. به دلیل تنوع زیست محیطی شرایط آب و هوایی و نوع نژادی می‌توانیم در همه رشته‌ها موفق باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که ما در دوره شما و در المپیک لندن بهترین نتیجه تاریخ را گرفتیم، فکر می‌کنید دوباره چنین نتیجه‌ای تکرار شود، عنوان کرد: من به عنوان یک ایرانی خیلی امیدوارم که این‌ نتایج تکرار و بهتر شود. اگر اینطور نباشد خودخواهی است.
رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات سال آینده دارد، گفت: خیر. خیلی انگیزه‌ای ندارم.
وی درباره نامزدی کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال، یادآور شد: نظر خاصی ندارم و افراد براساس سلایق خود اقداماتی را انجام می‌دهند.
علی‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نام کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال نیست، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال یا جزو ورزش کشور هست یا نیست. اگر هست، پس کمیته ملی المپیک هم باید در مجمع باشد. نمی‌توان مجمعی را تشکیل داد، با فدراسیون جهانی هماهنگ کرد اما کمیته ملی المپیک حضور نداشته باشد. این کار زیبنده فدراسیون فوتبال و جمهوری اسلامی نیست.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۱/۱۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی