کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








شکوری: تا شروع نقل و انتقالات پرونده بودیمیر را حل می کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، مشکل پرونده بودیمیر را برطرف کنیم.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری در خصوص آخرین اقدامات باشگاه پرسپولیس پیرامون پرونده بودیمیر که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس شده اظهار داشت: مدیریت باشگاه در تلاش است تا به خاطر این پرونده مشکلی پیش نیاید، فرصت ما طبق نامه وکیل بودیمیر تا دیروز بوده، سعی می‌کنیم برای دوم اسفند که پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باز می‌شود مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا ایمیلی از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس رسیده، عنوان کرد: هواداران ما واقعاً به اندازه کافی نگرانند و عذاب کشیدند، خواهش می‌کنم اخبار رسمی را از طریق سایت و دیگر رسانه‌های باشگاه پرسپولیس پیگیری کنند. تا این لحظه ایمیلی از فیفا دریافت نکرده‌ایم، تلاش می‌کنیم با راهکارهای موجود، باشگاه را از این شرایط خارج کنیم، به هواداران این امیدواری را می‌دهم که برای دوم اسفند مشکلی نباشد. آنها حق دارند نگران باشند ولی کادر مدیریت باشگاه شبانه‌روزی تلاش می‌کند که ان شاءالله مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

شکوری در ادامه گفت و گو با رادیو ایران افزود: اما 500 هزار یورو با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مبلغ واقعاً زیادی است که می‌تواند ما را دچار چالش کند اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که این مشکل برطرف شود، اگر خبری به دست ما برسد حتماً به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۱/۱۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی