کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








فجر ۴۲| فرهادی‌زاد: پیشنهاد پاداش ویژه مدال‌‌آوران زن را دنبال می‌کنم + عکس

معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: پاداش ویژه برای مدال‌ آوران زن در المپیک پیشنهاد خوبی است که آن را پیگیری می‌کنم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهین فرهادی‌زاد در نشست خبری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: در سالی گذشت فعالیت‌های زیادی در بخش زنان صورت گرفت که می‌توان به برنامه‌های ساختاری، ورزش قهرمانی، همگانی و عدالت جنسیتی اشاره کرد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به تفاهمنامه، تفکیک فعالیت زنان از مردان مورد توجه قرار گرفته که توزیع منابع براساس آن پیش‌بینی شد. در بحث ساختار ورزش زنان در استان‌ها از مسائل دیگر بود که فضایی را به زنان داد تا در تصمیم‌گیری‌ها حضور داشته باشد.

فرهادی‌زاد در خصوص افزایش سرانه ورزشی، عنوان کرد: امسال ۲۲۴ پروژه ورزشی افتتاح شد که در دهه فجر هم پروژه‌هایی افتتاح خواهد شد. از این پروژه‌ها ۵۰۱۵۴۵ متر مربع به فضای ورزش کشور اضافه شد که زنان می‌توانند منتفع شوند. یکی از برنامه‌های ما در فضای روستایی ارائه تمرینات لازم و سنجش ساختار است تا آنها بتوانند ناهنجاری‌هایی که برایشان اتفاق افتاده، استفاده کنند. خانه های روستایی محلی ایت تا زنان هم برنامه سنجش را ارائه دهند و هم از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: سال ۹۲ تفاهمنامه‌ای را با ابتکار معاون رئیس جمهوری امضا کردیم مبنی بر اینکه ۲ هزار نیروی زن از روستا از بین مربیان آمادگی جسمانی به سنجش ساختار مجهز شوند و خودشان مجری طرح باشند. ۲ میلیارد اعتبار این تفاهمنامه است که نوبت اول آن انجام شده است.


معاون وزیر ورزش در خصوص فعالیت‌های همگانی، گفت: در ورزش همگانی هم فعالیت‌های متنوعی داریم. سال ۹۷ طرح نشاط و تندرستی داشتیم که ۲ برنامه به آن اضافه شده که می‌توان به گردشگری ورزش اشاره کرد. براساس نوع امکانات فضا برای فعالیت‌ها فراهم شده است. طرح دیگر ما المپیاد ورزشی دختران روستایی است که سال آینده انجام خواهد شد.

وی درباره کرسی‌های بین‌المللی، عنوان کرد: بانوان در این بخش خیلی خوب فعال شده‌اند. مثلا الهام پزشکی عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی است. امینی عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی جودو شده که اینها برای ما بسیار مهم است. ما در مجموع ۸۸ کرسی برای بانوان داریم.

فرهادی‌زاد درباره اینکه ارزیابی شما برای المپیک توکیو چیست، یادآور شد: ما ۶ سهمیه در المپیک و ۱۰ سهمیه در پارالمپیک داریم اما هنوز فرصت برای افزایش سهمیه است. فضایی که در فدراسیون‌ها هست، فضای همدلی است و مسئولان نگاه یکدست دارند که همین باعث آرامش می‌شود. من امیدوارم بچه‌ها در المپیک نتایج خوبی بگیرند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره فعالیت فدراسیون ورزش زنان کشورهای اسلامی، پرسید، خاطرنشان کرد: چند سالی که این فدراسیون بدون فعالیت بود، باید کارهای خود را پیگیری می‌شد. لازم بود مجوز لازم صدور شود و این کارها زملن زیادی برد. کارها رو به پایان است و می‌دانم کمیته ملی المپیک هم پیگیر ارتباط با کشورهای اسلامی است تا نظرات آنها را بگیرند.

فرهادی‌زاد در خصوص پاداش بازیکنان فوتسال، یادآور شد: ما برای پاداش فوتسال صحبت‌هایی داشتیم، من با علی نژاد صحبت کردم که گفت از سمت وزارت پاداش پرداخت شده، بعد با نبی و بهاروند صحبت کردم که گفتند پاداش تمامی ورزشکاران باقی مانده و آنها منتظر پول فیفا هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نگاه ویژه‌ای به مدال‌آوران المپیک در بخش زنان، خواهید داشت، تصریح کرد: پیشنهاد خوبی است. در زمان مدال‌آوری کیمیا علیزاده این نکته بود. برای ایجاد انگیزه حتما این موضوع را مطرح خواهم کرد. ما در رشته‌های مختلف می‌توانیم مطرح شویم و پیشنهاد ویژه پاداش برای مدال انگیزه آنها را بیشتر خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش با اعلام اینکه به المپیک خوشبین است، گفت: من کاملا به المپیک خوشبین هستم. از نظر من مقامی که الهه احمدی در المپیک داشت اهمیت دارد و حضور او در فینال بسیار مهم است. او در حال فعالیت است اما ما ورزشکاران دیگری هم داریم. در پارالمپیک هم ساده جوانمردی، شهلا بهروزی‌راد، زهرا نعمتی و ... ورزشکارانی هستند که می‌توانند روی سکو بروند.

فرهادی‌زاد همچنین درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال و حاشیه‌های به وجود آمده، اظها رداشت: متاسفانه شنیدم بحث انتخابات و یارگیری است اما من قبول ندارم و این تحلیل خوبی نیست. می‌توانند کامل برای شهناز یاری و من توضیح دهند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۱/۱۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی