سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در این مدت با بیش از 10 بازیکن برای حضور در نساجی مذاکره کردهایم ولی برخی از آنها نگران این هستند که اگر در یک بازی تیم نتیجه نگیرد با فحاشی و توهین مواجه شوند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نقش کانالهای هواداری در فوتبال ایران و رویه بدون نظارت طرفداران فوتبال در برنامههای پیام رسان طی یکی دو فصل اخیر در فوتبال ایران به شکلی شده که خیلی از مربیان و حتی بازیکنان فوتبال ایران به این نوع فعالیتهای انتقاد دارند. خیلی از کارشناسان فوتبال معتقدند بازار داغ این کانالها به خاطر ارتباطات پشت پرده مدیران باشگاهها با آنها است و با این رویه مدیران به جای پاسخگویی به مخاطبان خود ضعفهای خود در عرصه مدیریت را پنهان میکنند اما از طرفی مربیان و بازیکنان از این رویه ضربه خورده و حتی عملکردشان تحت تاثیر قرار میگیرد. به عنوان مثال سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است برخی بازیکنان برای پیوستن به این تیم دچار تردید شده و معتقدند اگر در یک بازی خوب کار نکنند تحت فشار این کانالها قرار خواهند گرفت.
مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص نقش کانالهای هواداری در برنامههای پیامرسان و تحرکاتی که بعضی از آنها برای تجمعات هواداران فوتبال انجام میدهند، گفت: من این موضوع را زمانی که در تبریز و در تراکتور کار میکردم به چشم دیدم و با آن مواجه بودم. حتی در دوره اول حضورم در نساجی این مسائل را تجربه کردم.جالب است بدانید در این مدت با بیش از 10 بازیکن برای حضور در نساجی مذاکره کردهایم و برخی از آنها نگران همین مسأله هستند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: یک تعداد از این بازیکنان میگویند اگر به نساجی بیاییم و یک بازی نتیجه نگیریم توهین و فحاشی میشنویم. البته هواداران دوست دارند صدای خود را به گوش مسؤولان و مربیان برسانند، اما این کانال باید ایجاد شود. این که روشهای غیراخلاقی، توهین و حتی در برخی مواقع دروغ در این فضا تولید شود نه تنها کمکی نمیکند، بلکه باید به حال آنها فکری اساسی صورت بگیرد.متاسفانه بارها شاهد بودم که بعضا با دروغ در این فضا هجمههایی ایجاد شده که قطعا باید برای این مساله تدبیری درست صورت بگیرد.
انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
درباره نویسنده
سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.
neveshte khod ra in ja benevisid
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است