کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هفته هجدهم لیگ یک| رویای صدرنشینی مس کرمان در آخرین چهارشنبه سال

7 مسابقه هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال روز چهارشنبه برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات به تعطیلات نوروزی می‌رود. مس کرمان در این روز فرصت صدرنشینی دارد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با انجام دو بازی در روز یکشنبه آغاز شد اما 7 دیدار دیگر در آخرین چهارشنبه سال برگزار خواهد شد. شکست ناباورانه شهرداری آستارا مقابل شاهین شهرداری بوشهر در خانه و تساوی استقلال خوزستان و بادران تهران باعث شد که همه چیز در صدر جدول لیگ به سود مس کرمان تمام شود. شاگردان رضا مهاجری فردا این فرصت را دارند که در صورت پیروزی مقابل گل ریحان البرز 32 امتیازی شوند و به صدر جدول برسند. مس کرمان دوست دارد سال 99 را با صدرنشینی تمام کند هرچند شهرداری آستارا عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.

فجرشهید سپاسی شیراز که در رده پنجم جدول ایستاده به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت. خوشه طلایی 22 امتیازی روی پله دهم جدول لیگ جا خوش کرده و می‌خواهد دوباره به جمع بالانشینان اضافه شود. فجر شانس رسیدن به رتبه دوم جدول لیگ را دارد بنابراین بازکنان انگیزه زیادی در آخرین بازی سال خود دارند. 

تیم هوادار رضا عنایتی بعد از 120 دقیقه سخت و نفسگیر بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی دوباره به لیگ برگشته و می‌خواهد خودش را به رتبه‌هایی بالاتر از هفتمی برساند. حریف شاگردان عنایتی نود ارومیه قعرنشین است که برای بقا تلاش می‌کند.

پارس جنوبی تیم هشتم جدول هم به مصاف تیم آرمان گهر رده شانزدهمی می‌رود. شاگردان محمد نصرتی در ابتدای فصل چند هفته‌ای صدرنشین بودند اما اکنون وضعیت خاصی دارد و درست در میانه های جدول روزگار می‌گذارند. 

رایکا تیم نهم جدول لیگ با استقلال ملاثانی رده دوازدهمی بازی خواهد کرد. بازیکنان دو تیم برای اثبات توانایی‌هایشان تلاش می کنند و البته که برد برایشان در آخرین هفته سال هم اهمیت دارد.

ملوان با نتایجی که این فصل گرفت هوادارانش را به صعود و بازگشت به لیگ برتر ناامید کرد. حضور روی پله یازدهم اصلا شایسته تیم قدیمی و پرهوادار ملوان نیست. این تیم در آخرین مسابقه سالش به مصاف قشقایی شیراز می رود که شاید برد دور از دسترسش نباشد.

خیبرخرم آباد هم که حواشی زیادی در مورد فسخ قرارداد برخی از بازیکانش داشته این هفته به مصاف چوکای تالش رده پانزدهمی می‌رود خیبر البته مثل چوکا 18 امتیازی است اما به لطف تفاضل گل بهتر در روی پله سیزدهم ایستاده است. 

برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ دسته اول:

* قشقایی شیراز - ملوان بندرانزلی، ساعت 15، ورزشگاه پارس شیراز

* مس کرمان - گل ریحان البرز، ساعت 15، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

* نود ارومیه - هوادار تهران، ساعت 15، ورزشگاه تختی ارومیه

* خوشه طلایی ساوه - فجرشهید سپاسی شیراز، ساعت 15، ورزشگاه متعاقباً اعلام می‌شود

* چوکا تالش - خیبر خرم‌آباد، ساعت 15، ورزشگاه سردار جنگل رشت

* پارس جنوبی جم - آرمان گهر سیرجان، ساعت 15:15، ورزشگاه تختی جم

* استقلال ملاثانی - رایکای بابل، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۲/۲۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی