کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پیشکسوت استقلال به هواداران استقلال امید داد : با ادامه این روند قهرمان هستیم

محمدرضا مهدوی ، پیشکسوت استقلال گفت : با تغییر کادرفنی انگیزه بازیکنان استقلال بالا رفته و با ادامه این روند می تواند به قهرمانی امیدوار باشد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
محمدرضا مهدوی در خصوص پیروزی های اخیر استقلالی ها صحبت هایی را انجام داده است.

محمدرضا مهدوی در خصوص پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی گفت:

به نظرم در این بازی بازیکنان استقلال نمایش خوبی داشتند و سه امتیاز خارج از خانه را به دست آوردند. هماهنگی بین بازیکنان نسبت به بازی های قبلی بیشتر شده بود و همین موضوع باعث شد نمایش بسیار بهتری از بازیکنان را ببینیم. البته استقلال می توانست به گل های بیشتری هم برسد.

مهدوی ادامه داد:

در دیدارهای اخیر انگیزه بازیکنان بالا رفته و این موضوع به وضوح در زمین دیده می شود. استقلال با حفظ این روند می تواند به قهرمانی امیدوار باشد.

پیشکسوت آبی ها در پایان گفت:

جمع کردن سه امتیازها در مقطع فعلی بسیار مهم است، کاری که استقلال در بازی های اخیر به خوبی انجام داده است. اعضای کادر فنی فعلی برای پیاده کردن تفکرات خود به زمان نیاز دارند و کم کم باید شاهد تغییر روند بازی استقلال باشیم. البته در بازی های اخیر هم استقلال دچار تغییرات تاکتیکی شده ولی قطعا در بازی های آینده این موضوع بیشتر به چشم خواهد آمد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۲/۲۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی