کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








دلیل عدم امضای قرارداد جدید و پرداخت مطالبات میلیچ مشخص شد

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره وضعیت تمدید قرارداد مدافع کروات استقلال ارائه کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش  خبرگزاری فارس، کاظم قیم،در خصوص آخرین وضعیت قرارداد میلیچ، به سایت باشگاه استقلال گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدیر عامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ انجام شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیئت مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می شود.

وی افزود: اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با شروع روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می‌شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مشکلی نیست.

معاون باشگاه استقلال تصریح کرد: یک مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه‌های اداری و پیگیری‌های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به او پرداخت خواهد شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۱/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی