کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ابهام در برگزاری دیدار پرسپولیس – تراکتور ؛ سوپرجام روی هوا

در حالی که نیم فصل دوم لیگ بیستم هم آغاز شده است، هنوز برگزاری سوپرجام فصل گذشته بین پرسپولیس و تراکتور در هاله ای از ابهام است. کریم جمالی، مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور مدعی شد این باشگاه تمایل به برگزاری این دیدار دارد، اما سازمان لیگ باید در این باره تصمیم بگیرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
به گزارش پارس فوتبال، کریم جمالی در مورد بازی سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور صحبت کرده است.

باشگاه تراکتور اعلام کرد هنوز نامه‌ای از سازمان لیگ درباره زمان بازی سوپرجام دریافت نکرده است.

وضعیت برگزاری بازی سوپرجام بین تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز هنوز مشخص نشده است و هواداران پرسپولیس از مسئولان باشگاه خود درخواست کرده اند که پیگیر این موضوع باشند، اما گفته می‌شود سرخپوشان تبریزی تمایل چندانی به برگزاری این دیدار ندارند.

کریم جمالی مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور درباره وضعیت برگزاری بازی سوپرجام و اینکه گفته می شود که آن ها تمایل چندانی به برگزاری این دیدار ندارند، اظهار کرد:

این موضوع ارتباطی به دوست داشتن یا نداشتن ما ندارد. سازمان لیگ باید زمان بازی سوپرجام را مشخص کند و تا به این لحظه نامه‌ای از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم.

جمالی درباره اینکه پیگیری لازم برای برگزاری بازی سوپرجام از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است یا خیر، گفت:

ما در این باره کاره‌ای نیستیم و سازمان لیگ باید زمان دیدار سوپرجام را تعیین کند. سازمان لیگ زمان بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی را مشخص کرده، اما درباره بازی سوپرجام هنوز تصمیمی نگرفته است. به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز زمانی را اعلام نکرده اند تا نظرمان را در این باره بگوییم.

او بیان کرد:

ما دوست داریم که بازی سوپرجام برگزار شود، اما سازمان لیگ در این باره تصمیم گیرنده است که تاکنون هم زمانی را مشخص نکرده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۱/۰۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی