کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








داور حق استقلال را خورد

پیشکسوت استقلال گفت: آنچه در تصاویر تلویزیونی مشهود بود «وریا غفوری» کوچک‌ترین برخورد عمدی با بازیکن الدحیل نداشت و حق آبی‌پوشان به راحتی آب خوردن در عربستان خورده شد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی با اشاره به بازی استقلال مقابل الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:


استقلال در نیمه نخست تیم بهتری نسبت به الدحیل بود و با پریسنگ و بستن فضاها حریف را  تحت تاثیر قرار داد. آبی‌ها گل اول را به ثمر رساندند اما روی یک اتفاق در دقیقه پایانی نیمه اول گل مساوی را دریافت کردند.


وی افزود:


پنالتی که به سود الدحیل گرفته شد خیلی مشکوک بود و به نظر من داور در گرفتن این تصمیم اشتباه بزرگی را مرتکب شد.


پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد:


آنچه در تصاویر تلویزیونی مشهود بود «وریا غفوری» کوچک‌ترین برخورد عمدی با بازیکن الدحیل نداشت و حق استقلال به راحتی آب خوردن در عربستان خورده شد.


موسوی تصریح کرد:


در نیمه دوم با حضور «مسعود ریگی»، سرمربی استقلال قصد داشت فاکتور جنگندگی را در تیمش افزایش دهد و در ادامه با آمدن «داریوش شجاعیان» خط هافبک استقلال بهتر شد. در گل دوم الدحیل بازیکنان دفاعی استقلال در یارگیری دچار اشتباه شدند و بازیکن حریف را در محوطه جریمه رها کردند تا گل دوم الدحیل شکل بگیرد.


وی تاکید کرد:


همکاری خوب «وریا غفوری» و «مهدی قائدی» باعث شد تا گل دوم استقلال شکل بگیرد و بازیکن ریز نقش آبی‌پوشان یک بار دیگر توانایی‌های فنی‌اش را نشان داد.


بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:


استقلال این توانایی را دارد در ۲ بازی آینده پیروزی مقابل تیم‌های الشرطه و الاهلی را تکرار کند تا جواز  حضور در مرحله بعدی را به دست آورد.


تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر بامداد یکشنبه و از ساعت ۰۰:۴۵ در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید

۰۰/۰۲/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی