کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








یک ستاره خیال هواداران را راحت کرد : در پرسپولیس می‌مانم تا بیرونم بیندازند

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس از روزهای خوبش در هفته‌های اخیر و افتش پس از فینال آسیا می‌گوید.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
وقتی چند ساعت مانده به دیدار حساس پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر اعلام شد که عیسی آل‌کثیر ، ستاره گلزن پرسپولیس ۶ماه محروم است، کسی فکر نمی‌کرد یک جوان ۲۰ساله جور او را بکشد و در نیمه‌نهایی و فینال گل بزند. مهدی عبدی بعد از آن مدتی را نیمکت‌نشین بود و نتوانست روند خوب خودش را ادامه دهد. اما از بازی مقابل شاهین بندرعامری دوباره درخشش مهدی عبدی آغاز شد. مهدی عبدی در آن بازی حذفی ۲گل زد و بازی بعدی در لیگ هم وقتی به بازی آمد، توانست در دقایق پایانی گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. این مهاجم که دوباره به روزهای اوجش برگشته است. جدیدترین حرف‌های مهدی عبدی را به نقل از همشهری بخوانید:

با گل‌هایی که در داربی تهران و نیمه‌نهایی و فینال آسیا زدی، خودت را به‌عنوان گلزن بازی‌های بزرگ نشان دادی، اما بعد از آن در یک برهه‌ای دچار افت شدی. نظر خودت درباره روندی که طی کردی چیست؟

خدا را شکر می‌کنم که گل زدم و دوباره دارم گل می‌زنم. هواداران لطف دارند و به من می‌گویند مرد بازی‌های بزرگ. اما درباره اینکه گفتی مدتی دچار افت شدم، واقعا خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد! فوتبالیست‌های زیادی بودند که برای مقطع کوتاهی دچار افت شدند. همین الان لااقل ۱۰نفرشان را می‌توانم برایتان اسم ببرم. این اتفاقات برای هر فوتبالیستی پیش می‌آید. حالا خدا را شکر برگشتم.

بعد از آن افت، بازی حذفی مقابل شاهین بندرعامری نقطه اوج‌گرفتن دوباره تو بود. بازی بعد مقابل ذوب‌آهن هم به زمین آمدی و با گلزنی‌ات گره‌گشا شدی. اگرچه یک گلت هم به اشتباه آفساید اعلام شد.

بله، بعد از مدتی سختی‌کشیدن و تمرینات اختصاصی و گروهی که با تیم داشتم، در داربی آقایحیی ۵دقیقه به من فرصت بازی داد. در همان ۵دقیقه سعی کردم خودم را نشان بدهم. بازی بعدی مقابل شاهین بندرعامری، قبل از بازی به دکتر تیم گفتم دکتر می‌خواهم این بازی هت‌تریک کنم! می‌خواهم خیلی بدوم و تلاش کنم. ۲تا گل زدم و نشد گل سوم را بزنم. خدا را شکر خوب بودم و آقایحیی هم از من در آن بازی راضی بود تا به مسابقه حساس با ذوب‌آهن رسیدم. من در نیمه اول روی سکو داشتم بازی را می‌دیدم و دفاع ذوب‌آهن را خیلی خوب آنالیز کرده بودم. می‌دانستم اگر به زمین بروم باید کجا جاگیری کنم. وقتی به زمین رفتم گل اول را زدم اما به اشتباه آفساید اعلام شد. داشتم خودم را می‌کشتم! گل درست بود. به کمک‌داور هم گفتم شما بعد که فیلم بازی را ببینی، خودت شرمنده می‌شوی. الکی آفساید گرفتند ولی من دست از تلاش برنداشتم و خدا را شکر گل دوم و گل پیروزی‌بخش تیم را زدم.

وقتی عیسی آل‌کثیر چند ساعت قبل از نیمه‌نهایی آسیا محروم شد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تو بتوانی جای او را در نیمه‌نهایی و فینال به آن خوبی پر کنی. کمی از شرایط آن روزها بگو.

وقتی عیسی محروم شد، فکر می‌کنم ساعت ۱۲یا یک ظهر بود و ما ۴ ساعت بعد با النصر بازی داشتیم. حمیدخان مطهری به اتاقم زنگ زد گفت مهدی یک لحظه بیا اتاقم کارت دارم. گفتم خیر باشد. به اتاقش رفتم و با بغض داشت با من حرف می‌زد. گفت می‌دانی عیسی محروم شده است؟ گفتم بله. خیلی ناراحت بودم. بعد تأکید کرد از دقیقه یک در زمین هستی. خوب تمرکز کن. اشک را در چشمانش می‌دیدم. دست گذاشت روی پاهایم گفت مهدی امروز به زمین می‌روی و یک گل می‌زنی، گل هم با ضربه سر است، ببین کی بهت گفتم! خوشحالم که همینطور شد و با ضربه سر گل زدم. از همان جا اعتمادبه‌نفسم بیشتر شد.

فکر می‌کنی گل بعدی که در یک بازی خاص و بزرگ می‌زنی، مقابل کدام تیم خواهد بود؟

والله بازی‌های خاص که همه را زدم، حالا نمی‌دانم از تیم‌های خارجی دیگر به چه تیمی گل بزنم. روی آن فکر نکردم.

الگوی خارجی‌ات کدام بازیکن است؟

زلاتان. خیلی سبک بازی‌اش را دوست دارم.

هواداران پرسپولیس الان از شما هم حضور مجدد در فینال آسیا و هم قهرمانی می‌خواهند. روند خوبتان هم نشان می‌دهد که می‌توانید به این مهم برسید. نظر خودت چیست؟

از قدیم گفتند تا سه‌نشه بازی نشه! فعلا ما ۲بار به فینال آسیا رفتیم و با بدشانسی قهرمان نشدیم. فکر می‌کنم این‌بار آخر VAR بود که نتیجه بازی را تعیین کرد. امسال هم با تمام قدرت می‌رویم که ان‌شاءالله قهرمانی را برای هواداران‌مان بیاوریم و خوشحال‌شان کنیم.

اگر آن وقفه در روند خوبت ایجاد نمی‌شد، احتمالا الان همراه تیم‌ملی برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی عازم بحرین بودی.

بله، من داشتم خیلی خوب کار می‌کردم و بعد یکهو بدشانسی آوردم و وقفه کوتاهی در پیشرفتم ایجاد شد. دقیقا همان موقع صحبت‌هایی در مورد دعوتم به تیم ملی مطرح بود که یک مقدار بدشانسی آوردم.

حالا برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟ می‌خواهی در پرسپولیس بمانی یا به لژیونرشدن فکر می‌کنی؟

من با پرسپولیس قرارداد دارم و حالاحالاها در این تیم می‌مانم تا زمانی که من را بیرون بیندازند! فعلا به لژیونرشدن فکر نمی‌کنم تا اینکه اتفاق‌های بهتری در زندگی‌ام بیفتد. حالا بعدها ببینیم چه می‌شود. خدا بزرگ است.

وقتی داربی را بردید، استقلالی‌ها گفتند حق ما باخت نبود و اگر با قرعه‌کشی جام‌حذفی به هم بخوریم، آن شکست را جبران می‌کنیم. نظرت درباره احتمال رویارویی مجدد با استقلال در جام‌حذفی چیست؟

در مورد تیم حریف صحبتی ندارم. ما هر چه هست و نیست را در زمین اجرا می‌کنیم. ما پرسپولیسیم و از هیچ تیمی ترسی نداریم.

یک سؤالی هست که دوست داریم در جوابش حرف دلت را بگویی. از مهدی شیری بابت اینکه با خطای هندش باعث شد گلت در فینال آسیا بی‌اثر شود، ناراحت نیستی؟

نه به خدا قسم. بالاخره فوتبال است و برای هر بازیکنی ممکن است این اتفاقات پیش بیاید. من خودم نخستین نفر بودم که رفتم شیری را بغل کردم و دلداری‌اش دادم. اصلا ناراحت نشدم.

به‌نظرت می‌توانی روزی مثل مهدی طارمی در یک تیم درجه‌یک اروپایی بازی کنی؟

بله، ان‌شاءالله که یک روزی پرچم ایران را در کشورهای اروپایی بالا ببرم.

چرا وقتی گل می‌زنی می‌روی یحیی گل‌محمدی را در آغوش می‌گیری؟

من آقایحیی را خیلی دوست دارم. او به من اعتماد می‌کند، من هم با گلزنی جواب اعتمادش را می‌دهم و به سراغ او می‌روم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۳/۱۰ ۲ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی