کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قلی‌زاده: صعود خوبی بود/کسی در مورد جدایی اسکوچیچ صحبت نکرده است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود خوبی داشتیم و خداراشکر دل مردم شاد شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
علی قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صعود تیم‌ملی به مرحله بعد جام‌جهانی اظهار داشت: خداراشکر بازی‌های خوبی انجام دادیم و بردیم. صعود خوبی بود و دل مردم شاد شد.

هافبک تیم‌ملی در مورد اینکه استرس و فشار زیادی وجود داشت و خیلی‌ها انتظار صعود را نداشتند اما این اتفاق افتاد، گفت: درست است، شرایط سخت بود ولی بچه‌ها خوب کار کردند و توانستیم هر چهار بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

قلی‌زاده در خصوص اینکه اسکوچیچ به او اعتقاد دارد و با وجود اینکه نسبت به دیگر ملی‌پوشان تجربه کمتری دارد اما سرمربی تیم در این بازی‌های حساس به او بازی داد، عنوان کرد: به هرحال چیدن ترکیب تیم سلیقه سرمربی است. او به من لطف دارد. من هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم پاسخ محبت‌هایش را بدهم.

وینگر تیم ملی در خصوص اینکه قرارداد اسکوچیچ به پایان رسیده و شایعه قطع همکاری با او مطرح شده، گفت: اطلاعی ندارم و اصلا کسی در این مورد صحبت نکرده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۳/۲۷ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی