کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








طاهری:‌ مقابل پدیده مهم کسب 3 امتیاز بود/ آخرین بار نیست که در استقلال چنین اتفاقاتی می‌افتد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به وقفه در لیگ برتر مقابل پدیده مهم کسب سه امتیاز بود که استقلال به آن رسید.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: بازی در نیمه اول کیفیت فنی نداشت اما با شروع  نیمه دوم بهتر و جذاب تر شد. استقلال با حضور بازیکنان باتجربه و آمدن مهدی قائدی به زمین با توجه به خلاقیت وی توانست یک گل به ثمر برساند. پس از آن گل پدیده فشار زیادی تحمیل کرد و استقلال شانس آورد، گل نخورد زیرا دو توپ به تیر دروازه این تیم اصابت کرد.

وی افزود: پس از یک وقفه طولانی در لیگ برتر، بازی اول همه تیم ها مثل شروع فصل است و با توجه به تعطیلی لیگ استقلال هم در حدی افت بود. البته مهم کسب سه امتیاز بازی با پدیده است که به آن رسید.

مربی سابق استقلال درباره شرایط بحرانی این تیم و اختلاف های ایجاد شده بین بازیکنان و کادرفنی با مدیریت باشگاه توضیح داد:‌ این مسائل اولین بار نیست که اتفاق افتاده و آخرین  بار هم نخواهد بود. از این اتفاقات در باشگاه استقلال زیاد دیده‌ایم و تمام هم نمی‌شود. شاید مدیرعامل و سرمربی عوض شوند اما باز هم این حواشی در تیم است و در آینده هم تکرار می شود.

طاهری تصریح کرد: فرقی ندارد چه کسی مدیرعامل باشد یا سرمربی. سال ها است در استقلال رنگ آرامش نمی‌بینیم و اتفاقات رخ داده به ضرر تیم، باشگاه و هوادار است. طرفدار استقلال چندین سال است منتظر قهرمانی نشسته اما نه تنها شاهد این موضوع نیست بلکه چنین اختلافاتی را هم می‌بیند. طرفداران ما دلسرد و نگران هستند. امیدوارم این اختلافات هرچه سریع‌تر حل شود تا تیم رنگ آرامش ببیند. 

وی درباره اینکه در این میان حق را به چه کسی می‌دهد، گفت: برخلاف دوره ای که در استقلال بودم و همه چیز را می دیدم، اکنون به دلیل نبودن کنار تیم نمی‌توانم قضاوت کنم. ان شاء لله هرچه هست به خیر باشد و به ضرر استقلال و هوادارانش نباشد. امیدوارم این موارد هرچه سریع تر حل شده و تمام شود.

پیشکسوت استقلال درباره آینده این تیم با حواشی فعلی توضیح داد: این تیم به هرحال سهمیه آسیا را به دست می آورد. در فوتبال احتمال دارد هر نوع اتفاقی بیفتد و این مسائل هم کمک کند تا استقلال بالاتر بیاید و به کورس قهرمانی نزدیک شود اما خوب شد مقابل پدیده سه امتیاز را کسب کرد. استقلال جام حذفی را هم پیش رو دارد و امیدوارم سهمیه را بگیرد و سال آینده هم در آسیا باشد.

طاهری افزود: از بازیکنان هم می‌خواهم سعه صدر داشته، باهوش باشند و در این چند مسابقه هم به مسائلی که وجود دارد، اهمیت ندهند تا تیم امسال نتیجه خوبی به دست آورد و پس از آن ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۰۱ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی