کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مدافع پیکان مقابل سپاهان محروم بود؟

باشگاه پیکان توضیحاتی درباره شائبه محرومیت مدافع خود مقابل سپاهان ارائه کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیکان امشب در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. پس از این مسابقه شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه سامان فلاح، مدافع پیکان به دلیل چهار کارته بودن نباید در این مسابقه به زمین می‌رفت.

امیر صادقی پناه مدیررسانه ای تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره این موضوع اظهار داشت: سامان فلاح در دیدار پیکان مقابل ماشین‌سازی از داور دو کارت زرد گرفت که سبب اخراجش در همان مسابقه شد. به دلیل همین محرومیت نتوانست برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم بازی کند. وی در نیم فصل دوم مقابل سایپا و نساجی کارت زرد گرفت و برای این بازی دو کارته بود. 

وی افزود: پس از مشکلی که در دیدار ما با سایپا پیش آمد و همه روی این موضوع صحه گذاشتند که مقصر اصلی در آن اتفاق مسئولان برگزاری مسابقه بودند، متاسفانه جوسازی علیه پیکان زیاد شده است. مجموعه همدل و متحدی هستیم که کارمان را انجام می دهیم. از این افراد هم می خواهم به جوسازی ها ادامه نداده و اجازه بدهند پیکان کارش را انجام بدهد.

مدیر رسانه تیم پیکان تصریح کرد: قبل از هر بازی در جلسه هماهنگی لیست نفرات اخطاری را دریافت می‌کنیم تا به نوعی از سازمان لیگ استعلام گرفته باشیم.در لیستی که قبل از بازی با سپاهان دریافت کردیم، مقابل نام فلاح با خط قرمز نوشته بودند دو کارتی که وی در بازی با ماشین سازی گرفت، در محرومیت لحاظ نمی‌شود. تنها محروم ما برای این مسابقه اسماعیل بابایی بود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۱۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۱)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پادکست طلوع بینهایت

پادکست طلوع بینهایت ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۴۵

پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم زیر گوش کنید
👇


https://enama.ir/Tolouebinahayat

جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
https://www.payping.ir/d/SeUA

پاسخ دادن
پاسخ
۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۴۸

سلام بسیار تشکر بابت اطلاع رسانیتون موفق باشید.


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی