کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آسیب فوتبال سوریه از تحریم آمریکا/رقیب جدید اسکوچیچ در انتخابی جام جهانی را بشناسید+ عکس

سرمربی جدید سوریه با کوله باری از تجربه باشگاهی آماده تقابل با تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 است.

بخش جام جهانی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با عراق، کره جنوبی، سوریه، امارات و لبنان رقیب شد.

در همین رابطه فدراسیون سوریه روز گذشته به صورت رسمی جانشین نبیل معلول سرمربی تونسی خود را معرفی کرد. سوریه در مرحله دوم انتخابی جام جهانی با مربیگری معلول نتایج قابل قبولی را کسب کرد و به نوعی شگفتی ساز گروهش شد و با اقتدار به عنوان صدرنشین به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی راه پیدا کرد.

*آسیب تحریم آمریکا به فوتبال ملی سوریه

اما فدراسیون سوریه با استعفای غیرمنتظره معلول با مشکل بزرگی برای حضور در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی  مواجه شد. تحریم های آمریکا علیه سوریه باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور نتواند به موقع دستمزد سرمربی تونسی را پرداخت کند به همین خاطر معلول بعد از اینکه نتوانست برای مدت 6 ماه گذشته دستمزدی دریافت نکند در نهایت از این تیم خداحافظی کرد.


در نتیجه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه دولت سوریه ضربه بزرگی را به پیکره فوتبال سوریه زد و باعث شد تا سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور بعد از نتایج عالی مجبور به ترک جایگاهش شود.

فدراسیون سوریه در دو هفته گذشته خیلی خوب می دانست زمان کمی برای انتخاب سرمربی جدید دارد. گزینه خارجی به دلیل تحریم های آمریکا و مشکل انتقال پول منتفی بود به همین خاطر 3 گزینه بومی را برای مربیگری در تیم ملی این کشور درنظر گرفت.


* انتخاب گزینه بومی باتجربه(نزار محروس)

فدراسیون فوتبال این کشور در نهایت روز گذشته به توافق رسید تا نزار محروس بازیکن سابق تیم ملی این کشور که سابقه مربیگری روی نیمکت تیم ملی را دارد دوباره انتخاب کند تا در مقطع حساس مرحله پایانی انتخابی جام جهانی زمام هدایت عقاب ها را برعهده بگیرد.

نزار محروس مربی سوری است که در کارنامه اش سابقه مربیگری طولانی در لیگ کشورش دارد. او در تیم های ریشه داری سوری الوحده و الجیش مربیگری کرده است. همچنین این مربی سوری در کشورهای عربستان، لبنان و  اردن نیز سابقه مربیگری دارد.


او در لیگ عربستان هدایت تیم الحزم را برعهده داشته است. در لبنان تیم های العهد  و الانصار را مربیگری کرده است. در اردن نیز مربی یکی از باشگاه های مشهور این کشور یعنی الفصیلی را برعهده داشته است.

*دوران طلایی رقیب اسکوچیچ در تیم شباب اردن

مربی 58 ساله 25 سال سابقه مربیگری در رده باشگاهی را در کارنامه اش دارد و نشان می دهد یک مربی باتجربه و کارکشته است. افتخارات محروس در تیم های مختلف به این شکل بوده است.

دوران طلایی رقیب جدید اسکوچیچ در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 را به می تواند در یک تیم اردنی خلاصه کرد. تیم شباب اردن تنها تیمی است که مربی سوری موفق شده دستش به جام قهرمانی برسد.


محروس از سال 2006 تا 2008 هدایت شباب اردن را برعهده داشت و در این مدت 2 سال موفق شد 3 جام تاریخی خود را بالای سرببرد. این مربی سوری موفق شد قهرمانی لیگ اردن و جام جذفی را در سال 2005-2006 کسب کند.

ماجراجویی مربی سوری تنها به داخال اردن ختم نشد و این مربی سوری موفق شد در سال 2007 قهرمانی AFC کاپ را به همراه شباب اردن تجربه کند. آخرین جامی که محروس در دوران مربیگری اش کسب کرد این جام قهرمانی در آسیا است که به 14 سال قبل برمی گردد. این 3 جام قهرمانی به همراه تیم اردنی تنها افتخار رقیب جدید اسکوچیچ به شمار می آید.

اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 در تاریخ 11 شهریور مقابل سوریه است و باید دیدار این مربی سوری می تواند انقلابی که نبیل معلول تونسی آغاز کرده بود را ادامه دهد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۱۷ ۲ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی