کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








تارتار: شاگردانم شاهکار کردند/ تصور نمی‌کردم در چنین جایگاهی قرار بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: روی یک غفلت گل خوردیم اما تساوی با فولاد برای ما عادلانه بود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی بسیار فنی و تاکتیکی را شاهد بودیم. هر دو تیم با برنامه ظاهر شدند. فولاد تیم باکیفیتی است و در دو فصل اخیر ثبات خوبی داشت. کادر فنی آنها جوان و با انگیزه است و زمان زیادی را صرف تیم می‌کند. ما در نیمه اول بسیار عملکرد خوبی داشتیم و به گل رسیدیم و در ادامه هم حریف را خوب کنترل کردیم، اما روی یک غفلت گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما تیم جوانی داریم و فکر می‌کنم میانگین سنی ما 23-24 سال در خط دفاعی باشد. اشتباهی که کردیم موجب شد تا دو بازیکن با کیفیت و خارجی حریف عملکرد خوبی داشته باشند و گلزنی کنند. در سایر موارد خیلی خوب تیم حریف را کنترل کردیم و راه نفوذی برای آنها نگذاشتیم. در مجموع فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود؛ هرچند ما در ضدحملات فرصت‌های خوبی خلق کردیم.  از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها با وجود اینکه بسیار جوان هستند، اما رتبه خوب و آبرومندانه‌ای را در جدول رده‌بندی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه اگر تیمش از ابتدا همینگونه عمل می‌کرد شانس کسب سهمیه داشت، عنوان کرد: بارها گفته‌ام که ما جز 3 تیم ارزان لیگ برتر هستیم و کسی از ما انتظار نداشت اینقدر خوب عمل کنیم. خیلی از بازی‌ها را به دلیل جوانی شاگردانم از دست دادیم که این موضوع به من برمی‌گردد. من باید آنقدر خوب کار کنم که اشتباهات فردی هم در تیم ما به حداقل برسد. 

تارتار ادامه داد: در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم برنده باشیم، اما به دلیل جوانی امتیاز کامل را از دست دادیم. هرچند با تیم‌هایی بازی کردیم که مدعی قهرمانی و مدعی کسب سهمیه هستند، اما تا به اینجای کار شاگردانم واقعا عملکرد خوبی داشتند و کار بزرگی انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان تصور می‌کردید که پیکان در چنین جایگاهی قرار بگیرد یا خیر، تصریح کرد: در شروع فصل فکر نمی‌کردم کار اینگونه پیش برود، اما جوانان تیم نظر من را تغییر دادند. تیم را خودمان نبسته بودیم و چند روز مانده بود به شروع مسابقات به تیم اضافه شدم و مدتی بعد استعفا کردم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شاید آن اتفاق شوکی به بازیکنان بود تا نظر من را تغییر دهند. به بازیکنانم باور دارم و آنها هم باید خودشان را بیشتر باور کنند، چون می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. شاید الان دیر شده باشد، اما واقعاً شاگردانم شاهکار کردند که با این بضاعت در چنین جایگاهی قرار گرفتند. از مدیریت و آکادمی باشگاه هم تشکر می‌کنم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی