کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کریمی: فکر کنم گل دوم ما آفساید بود!/منصوریان بی دلیل اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شناخت کامل از آلومینیوم داشتیم و برنامه‌هایمان به خوبی اجرا شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از برتری 3 بر یک مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می‌شد بازی سنگینی بود. تقریبا تیمی که این امتیاز این بازی را می‌گرفت، امید زیادی برای کسب مقام چهارمی داشت. هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند و آن چیزهایی که ما برای این بازی در نظر گرفته بودیم،‌ به خوبی اجرا شد.

وی ادامه داد: شناخت کامل از حریف داشتیم، چون اکثر بازیکنان ما از همین تیم آمده بودند. تیم خیلی خوبی هستند و اگر تا اینجا آمده‌اند به حق بوده است.

سرمربی تراکتور عنوان کرد: این تیم نیاز به آنالیز نداشت و برای اولین بار است که یک تیم از لیگ یک می‌آید و با صلابت  کار می‌کند. اما اعتقاد من بر این بود که داور خیلی خوب سوت زد. یک مورد از داور بگویید که استاندارد تصمیم نگرفت. کمک‌ها در حد او نبودند، هم به ضرر آنها گرفتند و هم به ضرر ما. در یک صحنه به داور گفتم اگر بازیکن ما از پشت نرفته باشد، مربیگری را کنار می‌گذارم و اگر شما اشتباه کردید، کارتان را اصلاح کنید. به نظر من گل دوم ما هم آفساید بود، اما حرف ما ملاک نیست و مطمئن نیستم. اگر این بازی تنش داشت، نباید زیاد از داور وسط گلایه داشت. من اصلا او را نمی‌شناسم، اما بازی سنگین را خوب و عالی سوت زد.

وی در مورد حاشیه‌ها گفت: یکی از دستیاران من به بزرگتر خود بی احترامی کرد، البته من نشنیدم، اما بر فرض که یک بزرگتر به شما گفت بنشین و صحبت نکن، شما باید بگویید چشم. همینجا می‌گویم که به شدت او را تنبیه خواهم کرد. دستیارم گفت به من فحاشی کرده است، اما به او گفتم اصلا چرا ایستادی و باید سرت را پایین می‌انداختی و می رفتی. من به غیر از این صحنه چیزی از منصوریان نشنیدم و نمی‌دانم داور چرا او را اخراج کرد.

کریمی ادامه داد: داور یک کارت بی دلیل به میلاد فخر الدینی داد. وقتی بازی طولانی متوقف می‌شود، بازیکن برای شروع مجدد باید اجازه بگیرد و میلاد هم همین کار را کرد، اما داور کارت داد و همان باعث تشنج شد. تا دقیقه 60 خیلی خوب بود، اما از 60 به بعد بازی خوبی از آب در نیامد و بحث فنی ندیدیم و همه چیز بیخود بود! اگر هم به گل رسیدیم اشتباه فاحش دروازه بان بود. نمی‌خواهم حمایت صنفی کنم، اما منصوریان هم بی دلیل اخراج شد.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه تیمش گزینه آسیایی شدن است، گفت: دو بازی اول منتظر بودیم که 10 روز تعطیلی فرا برسد و توانستیم 11 جلسه تمرین کنیم. سعی کردیم شرایط خوبی را به وجود بیاوریم.  تیم ما مداوم تغییر تاکتیک دادیم و نشان دادیم که کار کرده‌ایم و 100 درصد چشم مان به سهمیه آسیایی است. حیف شد میلاد اخراج شد و می‌توانست کمک زیادی مقابل پرسپولیس کند.

وی در مورد حضور مربیان جوان در لیگ و حضور عنایتی در لیگ برتر عنوان کرد: عنایتی در اولین سابقه مربیگری اش خوب کار کرد. او بازیکن باهوشی بود و آقای گل تمام ادوار لیگ برتر است. در دوران حضورم 6 تیم را به لیگ برتر آورده‌ام و کار سختی است. به نظرم از قهرمانی در لیگ که سه، 4 بار تکرار کردیم، سخت تر است. مربیان جوان باید یک مقدار رعایت اصول را بکنند و داد و بیدار را کنار بگذارند. دوره ما اصلا اینطور نبود. اجازه دهید داور کارش را بکند. آنها در کار داوران خیلی دخالت می‌کنند. این یک نقطه ضعف برای مربیان جوان است و باید خود را اصلاح کنند.

کریمی در پایان گفت: من مولود استان مرکزی هستم و امیدوارم در ادامه روند نیز آلومینیوم موفق باشد. قرار گرفتن در نیمه بالای جدول برای تیم‌هایی که سال اول در لیگ برتر هستند، کم پیش می‌آید، چه برسد به اینکه تا روزهای آخر جزو مدعیان باشند. اگر تا پایان لیگ در نیمه بالای جدول باشند، شاهکار کرده‌اند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی