کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سمیعی: سیاست‌ پرسپولیس در مقابل سیل حواشی سکوت بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مردم شاهد هستند که در مقابل سیلی از حواشی، سیاست‌مان سکوت بود.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، جعفر سمیعی با اشاره به اتفاقات یکی،  دو روز گذشته و ایجاد مباحث مختلف در فضای مجازی، اظهار داشت: در ماه‌های گذشته بارها این موضوع از سوی ما عنوان شده بود که فضای فوتبال دیگر مثل گذشته نیست و نیاز به ورود فوری مسئولان امر برای ایجاد آرامش دارد اما این موضوع چندان جدی تلقی نشد تا امروز شاهد اتفاقاتی باشیم که زیبنده فوتبال کشورمان نیست.

وی ادامه داد: التهاب در فضای فوتبال، به سود هیچ‌کس نیست. ما به دنبال درگیری و ایجاد جنجال نیستیم و در تمام مدت این فصل، حتی یک مورد هم سراغ ندارید که پرسپولیس شروع کننده یک جریان منفی یا درگیری و حاشیه باشد. تمام مدت تحت فشار برخی جریانات قرار داشتیم و از این بابت، لطمه‌های زیادی دیدیم. البته پرسپولیس در زمین بازی، پاسخ خوبی به این رفتارها داد و تاکنون، صدرنشین جدول مانده‌ایم. امیدوارم این صدرنشینی با کسب قهرمانی به اتمام برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: چند روز قبل از همکارانم در باشگاه خواستم تا گزارشی در خصوص اتفاقات علیه پرسپولیس در فضای مجازی آماده کنند. نتیجه گزارشی که دریافت کردم، واقعا تلخ است. اسناد و مدارکی که در این گزارش با آن برخورد کردم، آنقدر عجیب است که باور این حجم از ایجاد حاشیه برای یک تیم فوتبال، باورنکردنی به نظر می‌رسد. اینها، مسائلی نیست که بتوانیم به راحتی از کنارش عبور کنیم.

سمیعی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من هرگز به افراد حاضر در باشگاه اجازه ندادم شروع کننده جریان یا حاشیه‌ای در فوتبال باشند و مردم شاهد هستند که در مقابل سیلی از حواشی، سیاست‌مان سکوت بود تا با این کار به فوتبال کمک کنیم ولی آیا این اقدامات ما توسط متولیان فوتبال دیده شد؟ آیا آنها به حقانیت پرسپولیس رای دادند؟ چطور ممکن است قبل و بعد از هر بازی، با ده‌ها حاشیه مواجه شویم و در نهایت، پرسپولیس مقصر جلوه داده شود؟ آیا این حجم از اتفاقات جنجالی علیه یک تیم، برای شما به عنوان مخاطب فوتبال، عجیب نیست؟ کدام باشگاهی در دنیا حاضر است چنین فشاری را تحمل کند؟ ما از یک سو با بحران‌های مالی بی‎‌سابقه مواجه هستیم و از طرف دیگر باید در هر روز با حجم گسترده‌ای از حواشی علیه تیم‌مان در فضای مجازی مبارزه کنیم. به عقیده من زمان آن رسیده تا همه نهادها وارد عمل شوند و به پاکسازی فوتبال کمک کنند.

وی عنوان کرد: از فصل بیستم فقط دو هفته دیگر باقی مانده و بدون شک باید اتفاقات این فصل را در تاریخ ثبت کرد. در مورد اتفاقاتی بدتر از این، مثل حمله با نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس هیچ رای محکمی صادر نشده اما برای آن که رقبای ما را راضی کنند، در روزهای تعطیلی تهران 48 ساعت به ما فرصت دفاع از بازیکن پرسپولیس را می‌دهند. ما از این بی‌عدالتی‌ها گلایه داریم اما به خاطر حفظ آرامش جامعه فوتبال، رفتاری خارج از عرف و قانون انجام نمی‌دهیم و فقط منتظر ورود فوری نهادهای مرتبط به اتفاقات پیرامون فوتبال می‌مانیم.

مدیرعامل پرسپولیس در نهایت گفت: از هواداران، کادرفنی، بازیکنان و همکاران خود در باشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در این فصل تمام تلاش‌مان را کردیم تا فصلی بدون حاشیه و با آرامش را تجربه کنیم. در اوج تنش‌ها، وارد باشگاه پرسپولیس شدم اما اجازه ندادم در این مدت حتی یک نفر در باشگاه ما جنجالی به پا کند. امروز هم منتظر می‌مانم تا عدالت در مورد تیم تحت مدیریتم اعمال شود. این را فراموش نکنید که صبر ما در باشگاه پرسپولیس هم حدی دارد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۵/۰۱ ۲ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی