کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ناظم‌الشریعه: دیدار با ازبکستان یکی از بهترین بازی های جام جهانی بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با تلاش و همت بازیکنان، کادر فنی و دعای خیر مردم توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی 2021 لیتوانی صعود کنیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سید محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2021 لیتوانی اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر تیم وضعیت خوبی دارد و پرونده بازی با ازبکستان بسته شد. ما توانستیم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم ایران به مرحله یک چهارم صعود کنیم. از ابتدا به رقبا نگاه کردیم و گام به گام جلو می‌رویم‌.

‌وی گفت: امروز جلسه خوبی با بازیکنان داشتیم. ایرادات کلی تیم را بازگو کردیم. ایراداتی که باید متذکر می‌شدیم و پرونده بازی با ازبکستان را بستیم تا انشاءالله از ایرادات آن درس بگیریم‌ و برای بازی مقابل قزاقستان از آن‌ها استفاده کنیم.
 سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه عنوان داشت: همه می‌دانند که قزاقستان تیم بسیار خوبی است. هم در رنکینگ جهانی و هم به واسطه‌ی نوع بازی‌شان تیمی متفاوت هستند. اما ما هم ایران هستیم و تمام تلاش خود را در این بازی خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بدست آوریم. 
وی افزود: فوتسال ورزش متفاوتی است. بازی مقابل ازبکستان  یکی از بهترین‌ بازی‌های جام جهانی در این دوره بود و ما افتخار می‌ کنیم که بخشی از این تیم هستیم. در بازی مقابل قزاقستان آنها  دستورالعمل‌های خود را دارند اما فقط به فکر پیروزی و صعود به جمع چهار تیم هستیم. انشاءالله با تلاش مضاعف بچه‌ها و همکارانم و دعای خیر مردم و انرژی مثبتی که می‌فرستند، بتوانیم در بازی بعد نتیجه خوبی بگیریم‌ و به مرحله یک چهارم صعود کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۷/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی