مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در شرق و غرب آسیا و خاورمیانه کشورها و باشگاهها مشغول سرمایهگذاری در فوتبالشان هستند اما ما بلد نیستیم چگونه باید درآمدزایی و مدیریت کنیم.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار
مجله خبری ورزشی اسپورت استار:
امیررضا واعظ آشتیانی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد احتمال افزایش بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC و اینکه باشگاههای ایرانی از این قانون ناراحتند، اظهار داشت: باید مسائل را منطقی تحلیل کرد. در این بحث از نظر مدیریتی من مسائل را بیان میکنم. اینکه بگوییم چرا تیمهای عربی یا تیمهای شرق آسیا بازیکنان خوب خارجی میخرند با مدیریت و حرفهایگری در تضاد است. این حرف مانند آن است که بگوییم چرا تیمهایی مثل منچستر یوناتید، بارسلونا، پاریسن ژرمن و رئال مادرید ولخرجی میکنند. این یک نگاه آماتوری در ورزش و فوتبال ما است.
وی افزود: این صحبت مدیرانی است که هنوز عینک هزینهای بر چشم دارند و از بودجه بیتالمال استفاده میکنند و شبه دولتی هستند. افرادی که هنر درآمدزایی را ندارند چنین حرفهایی میزنند که چرا تیمهای عربی و شرق آسیا بازیکنان خوب خارجی میخرند. این حرف که ما چون پول نداریم آنها هم نباید بازیکن خوب خارجی بگیرند یک حرف کاملاً غیر حرفهای، غیر کارشناسی و غیر منصفانه است.
مدیرعامل اسبق استقلال با اشاره به سرمایهگذاری کلان در فوتبال آسیا عنوان کرد: در شرق و غرب آسیا و خاورمیانه کشورها و باشگاهها مشغول سرمایهگذاری در فوتبالشان هستند اما ما چون بلد نیستیم چگونه باید مدیریت کنیم یا درآمدزایی داشته باشیم نمیدانیم چگونه پول کافی به دست آوریم این مشکل ما است که نمیتوانیم به درستی هزینه کنیم. کدام کشورها در آسیا به اندازه کشور ما پرونده شکایتی در فیفا و دادگاه عالی ورزش دارند. باید اینها را درست کنیم.
واعظ آشتیانی درباره اینکه برخی کارشناسان میگویند با این قانون AFC ممکن است دیگر تیمهای ایرانی رنگ فینال آسیا را ببینند، عنوان کرد: خوب باید تلاش کنیم. دیگران برنامهریزی و هدفگذاری دارند و ما نداریم. بنابراین نمی توانیم تلاش و برنامهریزی دیگران را زیر سؤال ببریم اینکه ما نمیدانیم چگونه باید درآمدزا باشیم مشکل خودمان است نه مشکل AFC. زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مثل یوفا و دیگر کنفدراسیونها به دنبال رشد و توسعه فوتبال است اما اینکه بخواهیم چنین مسائلی را زیر سؤال ببریم به هیچ عنوان از نظر مدیریتی منطقی نیست.
انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
درباره نویسنده
سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.
neveshte khod ra in ja benevisid
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است