کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








درگیری فیزیکی سعودی ها/ الهلالی‌ها زیر مشت و لگد اسطوره فوتبال عربستان+عکس

پایان بازی الهلال و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات عجیبی رخ داد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال الهلال شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در ورزشگاه مرسول پارک میهمان رقیب سنتی اش النصر بود. این بازی جنجالی که یک اخراجی برای زردهای ریاض داشت و در نهایت با پیروزی الهلال با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید تا آبی های ریاض فینالیست شوند.

اما به محض سوت پایان بازی جنگ و درگیری میان بازیکنان و مدیریت دو باشگاه سعودی بالا گرفت. علی البلیهی بازیکن الهلال به نوعی آغازگر این درگیری شدید و ضرب و شتم میان دو باشگاه شهر ریاض شد.

البلیهی پرچم الهلال در وسط زمین برافراشت و به نوعی هواداران النصر را تحریک کرد که ورزشگاه خانگی اش را فتح کردند. این اقدام تحریک آمیز البلیهی باعث شد تا حسین عبدالغنی اسطوره فوتبال عربستان و مدیر کنونی النصر از کوره در برود.


عبدالغنی به همراه حمدالله ستاره مراکشی به البلیهی حمله کردند و زد و خورد میان آنها رخ داد.


بعد از تمام شدن این درگیری شدید دوباره عبدالغنی به سلمان الفرج کاپیتان الهلالی ها حمله کرد و گلوی این بازیکن را گرفت و فشرد و درگیری ها بالا گرفت.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۷/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی