کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ماجرای اختلاف مالی بیرانوند و باشگاه پرتغالی/ جدایی دروازه بان تیم ملی از بواویشتا چقدر صحت دارد؟

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل تاخیر در پرداخت مطالباتش نشستی را با مسئولان بواویشتا برگزار کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند که در فصل پیش رو در تیم فوتبال بوایشتای پرتغال بازی می کند به تازگی مششکلاتی از نظر مالی با مسئولان این باشگاه پیدا کرد.

این بازیکن از بدو ورود به این تیم هیچ دریافتی نداشته و همین مساله باعث شد نشستی را با مسئولان بوایشتا برگزار کند.همین مسائل باعث شد تا شایعات در مورد جدایی بیرانوند از این تیم پرتغالی مطرح شود اما او به تازگی جای خود را در این تیم پیدا کرده و به همنی دلیل قصد جدایی از باشگاه فعلی را ندارد.

سنگربان اول تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین نشستی که با مسئولان این باشگاه داشت از آنها خواست تا به وضعیت مالی قرارداد وی رسیدگی شود که مسئولان بواویشتا نیز به وی اعلام کردند به زودی مطالبات وی را پرداخت کردند.

گفتنی است نحوه پرداخت ها در فوتبال پرتغال از نظر مالی بی شباهت به فوتبال کشورمان نیست و بعضا باشگاه ها ممکن است چندین ماه مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم های خود را پرداخت نکنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۷/۳۰ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی