کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








الهامی: پرسپولیس با شخصیت و حرفه ای است/فردا تمرکز نداشته باشیم تنبیه می شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا بازی فیزیکی در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: هفته دوم را در پیش داریم و تیم ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند.قبل از هرچیز به گل محمدی و پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می توانست بهتر باشد. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که 5 دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. آنها فوتبال با برنامه ای بازی می کنند ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه ها و سختی هایی داریم اما می خواهیم خوشی و با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی افزود: فردا بازی فیزیکی  و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود.پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم ها به ما احترام بگذارند و  فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین های لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که امسال هم تیم جوانی دارد و هم بازیکنان با تجربه در آن حضور دارند گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و 5-6 بازیکن جوان در اختیار گرفتیم.در کنار اینها نفراتی چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و مردم بدانند تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۸/۰۴ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی