کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هفته پنجم لیگ برتر| دوئل قلعه‌نویی و منصوریان/ آلومینیوم و گل‌گهر در رویای صدرنشینی

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه آغاز می‌شود؛ در این روز گل‌گهرسیرجان و آلومینیوم اراک در صورت پیروزی مقابل حریفان شانس صدرنشینی دارند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ برتر بعد از دو هفته وقفه بخاطر روزهای فیفا  پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. پنجشنبه تیم‌هایی که ملی پوش نداشته‌اند به میدان خواهند رفت و جمعه هم 5 بازی باقیمانده این هفته برگزار می‌شود.

نگاهی به سه مسابقه فردا می‌اندازیم:

آلومینیوم اراک - نفت مسجدسلیمان؛ اراکی ها در رویای صدرنشینی‌ 

آلومینیوم اراک این فصل نتایج درخشانی تا هفته چهارم گرفته و بدون باخت و گل خورده با 8 امتیاز روی پله پنجم جدول لیگ ایستاده ، یک پله بالاتر از پرسپولیس. همین رتبه می‌تواند اعتماد به نفس کافی به شاگردان رسول خطیبی بدهد تا آنها در این بازی خانگی هم به دنبال سه امتیاز باشند. بخصوص اینکه حریف آنها نفت مسجدسلیمانی است که از هفته اول مدام دچار بحران و مشکلات مالی است.

هر روز خبر اعتصاب و تمرین نکردن بازیکنان این تیم منتشر می‌شود با این حال نفت قطعا در این بازی هم حاضر خواهد شد. جالب است که شاگردان فراز کمالوند هم 5 امتیازی هستند و سه پله پایین‌تر از آلومینیوم قرار دارند. اراکی‌ها اگر بتوانند در این مسابقه تیم نفت را شکست بدهند به طور موقت صدرنشین لیگ خواهند بود. رتبه‌ای که برای نخستین مرتبه در تاریخ این باشگاه به ثبت خواهد رسید. 

پدیده - ذوب آهن؛ تداوم ناکامی‌ یا خلق شگفتی؟

پدیده تیم قعرنشین لیگ برتر این روزها حال و روز خوشی ندارد. تیمی که فقط یک امتیاز دارد و هنوز هم گلی نزده باید به مصاف ذوب آهن آماده‌ای برود که 6 امتیازی است و چشم به رتبه‌های بالای جدول دارد. آنطور که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند مالک پدیده حتی از دخالت در کار تیمش به فیفا شکایت کرده است با این حال پدیده اگر می‌خواهد در فوتبال کشور و لیگ برتر ادامه حیات بدهد ابتدا باید روند نتیجه‌گیری خود را تغییر بدهد.

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده هفته گذشته به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان هم بستری شده بود. از سویی دیگر این مسابقه دیگر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار نمی‌شود و بازی با ذوب آهن در ورزشگاه ثامن الائمه خواهد بود. مهدی تارتار به دنبال جبران شکست مقابل پیکان است.  دو تیم از نظر شرایط تیمداری کاملا متفاوت هستند. باید دید پدیده در این بازی خانگی می‌تواند به اولین بردش برسد یا همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد.

صنعت نفت آبادان - گل‌گهرسیرجان؛  دوئل قلعه‌نویی و منصوریان

نفت آبادان بعد از سه شکست متوالی مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید تا طلایی پوشان آبادانی به آینده امیدوارتر شوند. البته قرار گرفتن روی رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر به هیچ عنوان خوشایند هواداران نفت نیست. حریف این هفته آنها تیم مدعی گل‌گهرسیرجان 8 امتیازی است که می‌خواهد در این هفته با یک برد به طور موقت هم که شده به صدر جدول لیگ برسد. بنابراین جدال دو تیم یکی از دیدنی‌ترین مسابقات هفته خواهد بود. جایی که دو سرمربی اسبق استقلال رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. البته امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت بازهم باید از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه تیمش باشد ولی منصوریان کنار خط حضور دارد. منصوریان 4 هفته سخت را پیش رو دارد و باید  بعد از گل‌گهر به مصاف استقلال، پرسپولیس، پیکان  و سپاهان برود. بنابراین اگر در این بازی خانگی نتیجه لازم را کسب نکند شرایط برای امتیاز گیری در هفته‌های آینده دشوارتر خواهد بود اما نفت آبادان در صورت برد در این مسابقه شانس صعود 6 پله‌ای را در جدول لیگ دارد.

اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر:

پنجشنبه ۲۷ آبان

آلومینیوم اراک – نفت مسجد سلیمان  

سید وحید کاظمی – سید محمد هاشمی نسب – حامد صفایی – حسین زمانی

ناظر: اسماعیل صفیری

پدیده مشهد – ذوب آهن اصفهان

موعود بنیادی فرد – علیرضا ایلدرم – یوسف مغروری – علی بای

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

صنعت نفت آبادان – گل گهر سیرجان

جواد رحیم زاده – محمد رضا منصوری – جلیل شعرانی –محمد حسین ترابیان

ناظر: ایرج نظری

جمعه ۲۸ آبان

پیکان تهران – فجر شهید سپاسی شیراز  

کوپال ناظمی – هادی طوسی – علیرضا مرادی – حسین زیاری

ناظر: فریدون اصفهانیان


 مس رفسنجان – پرسپولیس

حسن اکرمی – حسن ظهیری – جعفر مهاجر – محمد رضا تارخ
ناظر: حیدر شکور

فولاد مبارکه سپاهان – تراکتورسازی تبریز

امیر سامان سلطانی – فرزاد بهرامی – امید افخمی – یاسر همرنگ

ناظر : حسین خانبان

استقلال تهران – نساجی مازندران

علیرضا فغانی – محمد رضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – سید مهدی مرجان زاده

ناظر: محمد رضا فلاح

فولاد خوزستان – هوادار تهران

روح اله شریفی – محمد راهی – مرتضی سلمان نژاد – ایمان کهیش

ناظر: بهرام مهرپیما


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۸/۲۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی