کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ابراهیمی: پرسپولیس شاداب بازی نمی‌کند/ اسدی نتوانسته جای نوراللهی را پر کند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مرکز زمین این تیم مشکل دارد و خط هافبک دیگر مثل فصل‌های قبل قدرتمند نیست.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
 ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط فنی پرسپولیس تا پایان هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: من این شرایط را در پرسپولیس تجربه کرده‌ام این اتفاق بر سر ما هم افتاد بعد از اینکه 3-4 سال موفق را داشتیم یک مرتبه تیم دچار افت شد.

وی ادامه داد: آن زمان حجت‌الله خطیب خدابیامرز مدیرعامل پرسپولیس بود. در دو مرحله پول بازیکنان پرداخت شد اما در مراحل بعدی به بازیکنان پولی داده نشد و بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار افت شدند. بعد من و پرویز کماسی را از تیم کنار گذاشتند، فکر کردند با تغییر مربی وضعیت پرسپولیس تغییر می‌کند. آنها به سراغ اسمیت و سوبل رفتند که باز هم تیم موفق نشد.

مربی اسبق سرخپوشان افزود: الان هم فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس دچار مشکلات روحی و روانی هستند. آنها به هیچ‌عنوان شاداب بازی نمی‌کنند. شاید موقعیت گل هم ایجاد کنند اما بچه ها  آن تیم شاداب فصل گذشته نیستند. تیمی که روحیه برتری‌طلب داشت را دیگر در زمین نمی‌بینیم. پرسپولیس چهار مربی خوب دارد؛ گل‌محمدی، مطهری و کریم باقری و همچنین افشین پیروانی که با هم رفیق هم هستند. 

ابراهیمی در شرایط فنی پرسپولیس اظهار داشت: مرکز زمین مشکل دارد. خط هافبک این تیم دیگر مثل فصل‌های قبل قدرتمند نیست. در زمان برانکو، محسن ربیع‌خواه در میانه زمین خیلی خوب بازی می‌کرد و پاسور خیلی خوبی بود. بعد از او هم احمد نوراللهی آمد اما اکنون رضا اسدی نتوانسته جای نوراللهی را در مرکز زمین پرسپولیس پر کند. خط هافبک مثل کمر یک تیم است و این خط هافبک هنوز نتوانسته پاس‌های خوبی را برای مهاجمان پرسپولیس ساخته و پرداخته کند.

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به مدافعان این تیم عنوان کرد: در گذشته شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان مرکز دفاع قدرتمندی را برای تیم مهیا کرده بودند. اما آن دو رفتند و اکنون سیدجلال با 37 سال سن حضور دارد و نفر جدید هم تا بخواهد با سیدجلال هماهنگ شود به زمان نیاز دارند. دفاع وسط سرخپوشان هم اکنون ضربه‌پذیر شده است. 

وی در مورد این که گفته می‌شود این تیم دچار بن‌بست تاکتیکی شده است، تصریح کرد: اگر این حرف به معنای آن باشد که بخواهند تمام تقصیرها را به گردن مربی‌‌ها بیندازند، آن را قبول ندارم. چون مربی فقط تاکتیک بلد است و این بازیکنان هستند که باید تاکتیک‌پذیر باشند. مثل این می‌ماند که شما اکنون بهترین مربی جهان را بیاورید و بگویید با تیم ملی ایران قهرمان جام جهانی شو؛ این بازیکنان باید تاکتیک‌پذیر باشند. استقلال هم 4-5 سال همین مشکل را  داشت و بازیکنان زیادی به این تیم آمدند و رفتند اکنون مجیدی کارهایی را در این تیم انجام داده و این تیم بهتر خواهد شد.

ابراهیمی در مورد اینکه فکر می‌کند امسال پرسپولیس بتواند باز هم قهرمان لیگ شود، گفت: باید تا هفته هفتم صبر کرد، بعد از پایان هفته هفتم می‌توان گفت کدام تیم‌ها واقعاً مدعی قهرمان هستند. سپاهان لیگ را خوب شروع کرد اما الان نتیجه نمی‌گیرد. استقلال کم‌کم جا می‌افتد و تیم خوبی خواهد شد. پرسپولیس به نظر من بازیکنانش دچار مشکلات روحی و روانی هستند البته من این نظرات را از دور می‌دهم و از داخل تیم اطلاعی ندارم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۰۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی