کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قربانی: با کارت ویدیو کلوپ می‌شود در لیگ یک بازی کرد/ تیمی می‌سازم که یقه همه را می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل گفت: شما یک لیگ دارید که با کارت ویدیو کلوپ می‌شود در آن بازی کرد ولی دیروز کل نیمکت ما را به سکوها فرستادند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیروز قربانی در خصوص دیدار تیمش مقابل ویستا توربین گفت: در نیمه اول خوب کار نکردیم، بر خلاف بازی قبل که ما بردیم و من ناراضی بودم ولی در این دیدار از تلاش بازیکنانم راضی هستم.

وی با بیان این موضوع که داوری افتضاح است اظهار داشت:داوری که هر 2 تیم از آن ناراضی باشند بد است. باید این تابو را بشکنیم که داوران را در خانه امن قرار بدهیم که هیچکس از آنها انتقاد نکند. او سوت‌هایی می زد که بازی را از دست تیم ما در می‌آورد.تیم ما دنبال برد بود ولی سوت‌های داور بازی تیم ما را خراب کرد.

سرمربی رایکای بابل خاطرنشان کرد: کل ایران دیدند که پنالتی اتفاق نیفتاد، من از آن ته دیدم که اصلا خطایی نشد ولی او پنالتی گرفت و آن اتفاقات افتاد.امیدوارم داستانی پشت این قضایا نباشد. سازمان لیگ به جای اینکه همه کار کند تا قوانین فقط در بابل اجرا شود لطفا به همه چیز رسدگی کند.

قربانی تاکید کرد: شما یک لیگ دارید که با کارت ویدیو کلوپ می‌شود در آن بازی کرد ولی دیروز کل نیمکت ما را به سکوها فرستادند که کارت اعضای تیم ما صادر نشده است. امیدوارم همه جا این قانون اجرا شود. این روند برگزاری بازی ها نیست که فقط قوانین برای تیم‌هایی است که قدرت مالی ندارند.

وی ادامه داد: 13 بازیکن دارم که کارت 4 بازیکن من هنوز صادر نشده است. به دلیل زمین تمرین ما که چمن  مصنوعی است هر هفته 3-4 بازیکن را ندارم. به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم چون 7 بازی کردیم فقط یک باخت متحمل شدیم. تیمی که دارم یقه همه تیم‌ها را خواهد گرفت. رایکای بابل از هفته دهم به بعد شکل واقعی می‌گیرد و از هفته بیستم مشخص می‌شود که چه تیمی به لیگ برتر صعود می‌کند.

سرمربی رایکا خاطرنشان کرد:من دوست دارم مشکلات را در خانواده حل کنم، من، مدیریت باشگاه، بازیکنان همه در یک جهت حرکت می‌کنیم، از تماشاگرانمان تشکر می‌کنم که با صدای بلندشان از پشت دیوارها به تیم ما روحیه دادند. به آنها قول می‌دهم رایکا تیمی شود که همه از بازی اش لذت ببرند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی