کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








داداش زاده: گل محمدی هنوز ترکیب ایده آلش را پیدا نکرده است/ اشتباه لک می توانست جبران ناپذیر باشد

پیشکسوت فوتبال تیم پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی هنوز ترکیب ایده آل خود را پیدا نکرده و تغییرات در ترکیب در هر بازی مشکل به وجود می آورد و به همین دلیل او باید پاسخگو باشد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ،در خصوص بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به هر حال مشکلاتی وجود دارد ولی مهم 3 امتیاز بود تا استرس در بازیکنان و کادر فنی از بین برود. پرسپولیس توانست فاصله با صدر جدول را کم کند و در کورس قهرمانی بماند. این تیم اگر به آرامش برسد می تواند فوتبال خوبی را ارائه دهد.

پیشکسوت سرخپوشان خاطر نشان کرد: یحیی گل محمدی هنوز ترکیب ایده آل خود را پیدا نکرده و تغییرات در ترکیب در هر بازی مشکل به وجود می آورد و به همین دلیل او باید پاسخگو باشد.

داداش زاده در خصوص نیمکت نشینی اسدی در این دیدار گفت:نمی شود گفت نیمکت نشینی رضا اسدی در عملکرد پرسپولیس در این بازی تاثیر داشت. این تیم با بازی قبل مقابل مس رفسنجان فرقی نداشت و این که می گویند پیروزی پرسپولیس بدون اسدی اتفاق افتاد درست نیست.این افکار اشتباه است و هیچ مربی دوست ندارد که بازیکنش بد بازی کند و ناهماهنگی به وجود بیاورد.

وی در خصوص اشتباه دروازه بان پرسپولیس هم که توپ از زیر پای وی در رفت گفت:دروازه بان پرسپولیس باید ششدانگ باشد و اگر توپ گل می شد این اشتباه جبران ناپذیر بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بلاتکلیفی مدیریت این باشگاه گفت: از وزیر ورزش می خواهم که در بحث مدیریتی بلاتکلیفی صورت نگیرد و امیدوارم پرسپولیس نتایج خوبی در هفته های بعد کسب کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی