کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بررسی عملکرد لژیونرها| صیادمنش و زاهدی بدون زهر/ مهاجمان ایرانی اسیر دام تاکتیکی مورینیو+عکس

دو بازیکن ایرانی زوریا مقابل آ.اس رم عملکرد ضعیفی داشتند و در نهایت با تیمشان تن به شکست دادند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زوریا اوکراین شب گذشته در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا میهمان آ.اس رم بود که با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورد.

اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی دو بازیکن ایرانی زاهدی در این بازی از ابتدا در ترکیب زوریا حضور داشتند و نتوانستند مانع باخت تیمشان شوند.


زوریا با این باخت از صعود مرحله بعد باز  ماند و از این رقابت های اروپایی حذف شد. با بررسی عملکرد این دو لژیونر ایرانی متوجه می شوید هر دو بازیکن در دام تاکتیکی ژوزه مورینیو افتادند و نتوانستند عملکرد رضایت بخشی داشته باشند.

اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب زوریا حضور داشت و 83 بازی کرد. مهاجم تیم ملی کشورمان در این بازی در پست وینگر راست بازی کرد. آمار این بازیکن نشان می‌دهد در این دیدار با کسب نمره 6.4 از 10 جزو  بازیکنان ضعیف میدان بود.

مهاجم سابق استقلال در این بازی به عنوان وینگر نه گلی زد و نه پاس گلی داد. این بازیکن حتی یک شوت به دروازه جالوروسی نیز نداشت.


نیمی از پاس های این بازیکن هم به مقصد نرسیدند. اللهیار در این بازی در جنگ های تن به تن هم ضعیف عملکرد کرد و در کل در 5 دربیلی که در این بازی انجام داد تنها در دو دریبل موفق ظاهر شد. مهاجم تیم ملی کشورمان با این عملکرد جزو بازیکنان ضعیف تیمش انتخاب شد.

شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس هم در این بازی عملکردی بهتر از صیادمنش نداشت. بازیکن ایرانی در این بازی مهاجم نوک زوریا بود و اصلا نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه شاگردان مورینیو ایجاد کند.


 نقشه حراراتی و حرکتی این بازیکنان نشان می‌دهد زاهدی با وجود اینکه مهاجم نوک بوده ولی موقعیت چندانی نداشته و غالبا در میانه زمین درگیر بوده است.

زاهدی هم 45 دقیقه بازی کرد نه گلی زد و نه پاس گلی داد. این بازیکن هم حتی یک شوت به چارچوب دروازه رم نداشت. او با کسب امتیاز 6.6 از 10 جزو بازیکنان ضعیف میدان بود.

64 درصد پاس های زاهدی به مقصد رسید اما در دریبل زنی موفق ظاهر نشد و در 3 بار تلاش تنها یک بار موفق شد بازیکن رقیب را از پیش رو بردارد.

با نگاه به آمار هر دو بازیکن ایرانی زوریا در این بازی متوجه می شوید هر دو بدون زهر بودند و در دام تاکتیکی ژوزه مورینیو افتادند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی