معاون باشگاه استقلال تهران گفت: چطور وقتی صداوسیما 90 دقیقه زیرنویسی تبلیغاتی میرود، زشت نیست اما تبلیغات محیطی درون استادیوم زشت است؟
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار
مجله خبری ورزشی اسپورت استار:
سعید فتاحی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلاتی که برای ورود دوربین استقلال به ورزشگاه در دربی 97 به وجود آمد و البته ایراداتی که به تبلیغات محیطی این باشگاه وارد شده است، اظهار داشت: در همه جای دنیا این تبلیغات محیطی که دیروز اجرا شد را مشاهده میکنید. شب گذشته در بازی بایرن مونیخ و دورتموند تبلیغات محیطی را دیدید. آیا تبلیغات آن دیدار را هم دیدید؟ بهتر است این دیدار اروپایی را ببینند و بعد ایراد بگیرند.
وی افزود: چطور وقتی صداوسیما 90 دقیقه زیرنویسی تبلیغاتی میرود، زشت نیست اما تبلیغات محیطی درون استادیوم زشت است؟ تبلیغات تلویزیون آنقدر زیاد است که در سالهای گذشته هیچ کدام از بینندگان سوت آغاز بازی و نیمه دوم را ندیدهاند.
معاون استقلال با انتقاد از اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد، عنوان کرد: در همه کشورها 70 درصد درآمد باشگاهها از حق پخش است اما در کشور ما نه تنها این اتفاق نمیافتد، بلکه تهیه کنندگان تلویزیون به جای حمایت از باشگاهها، با تبلیغات محیطی که توسط باشگاهها اجرا میشود، مخالفت میکنند که این موضوع جای تاسف دارد.
انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
درباره نویسنده
سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.
neveshte khod ra in ja benevisid
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است