کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








چرا طارمی برای اولین بار در پورتو نیمکت نشین شد؟

سرمربی تیم فوتبال پورتو از نیمکت نشینی عجیب مهدی طارمی پرده برداشت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو مقابل براگا به برتری یک بر صفر رسید.

در این مسابقه مهدی طارمی برای اولین بار در این فصل از حضور در ترکیب اصلی بازماند و در دقیقه 69 وارد میدان شد.

سرخیو کونسیسائو در این خصوص گفت: تاکتیک تیم ما نسبت به قبل فرق داشت و می‌خواستیم با بازیکنانی متفاوت ایده و استراتژی جدیدی را در زمین پیاده کنیم. چیزی که از طارمی می‌خواستیم این بود که به تیم اضافه شود و قدرت ترکیب را بالا ببرد. به همین خاطر در میانه بازی او را به زمین فرستادیم.


تک گل پورتو را لوئیز دیاز به ثمر رساند. بازیکنی که در این فصل بهترین بازیکن پورتو نام گرفته است

وی ادامه داد: با این کار می‌خواستم به او شوک بدهم؟ نه. این طبیعی است که در هر بازی یک مربی استراتژی‌های متفاوتی دارد و می‌خواهد از تاکتیک‌های متفاوت استفاده کند. به نظرم 11 نفری که در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفتند به این ایده می‌خوردند. داشتن آنها روی نیمکت همیشه برایم اتفاق بزرگی است و آنها می‌توانند کمک بزرگی به تیم با ورودشان به ثبت رسانند.

پورتو با این پیروزی به صدر جدول رسید و به دلیل تفاضل گل بیشتر در رده نخست قرار گرفت. پورتو با 38 امتیاز،‌ اسپورتینگ با 38 امتیاز و بنفیکا با 34 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی