کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








حسینی:‌ صدری باید تمرکز بیشتری برای تیم بگذارد/ زمانی که قهرمان می‌شدیم همه پشت این قهرمانی‌ها پنهان می‌شدند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از شرایط فعلی این تیم پرداخت.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: زمین خوب نبود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خیلی خوب را بگیریم. 

وی در مورد اینکه در اواخر بازی به داور اعتراضات زیادی داشت، گفت: همه اعتراض می‌کنند. متأسفانه داوری‌ها و اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما شده است. در چند بازی این شرایط وجود داشت. متأسفانه دیگران در مصاحبه‌های‌شان هرچه می‌خواهند می‌گویند و شرایط را برای ما سخت می‌کنند. باید کارمان را بهتر انجام بدهیم. مجید صدری باید وقت و تمرکز بیشتری برای تیم بگذارد و کارهای بهتری انجام بدهد تا شرایط‌مان بهتر شود.

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد پنالتی تیم پیکان عنوان کرد:‌ در این مورد بهتر است کارشناسان صحبت کنند اما داوران سوت می‌زنند و هرچه هم بگوییم می‌گویند کارشناسان باید ببینند. اعتراض ما مسئله دیگری است. نباید فکر کنند که حرف نمی‌زنیم هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید و هر کاری دل‌شان بخواهد می‌توانند انجام بدهند. شرایط مدیریت و مدیرعامل باید به گونه‌‌ای باشد که همه با هم باشیم و بتوانیم جواب این دوستان را بدهیم. 

حسینی در مورد تجمع هواداران این تیم اظهار داشت: در این چند سال که قهرمان شدیم خیلی مسائل پشت بردها و قهرمانی‌ها پنهان شد و متأسفانه هرکسی هر کاری خواست انجام داد. چند بار گفتم باید با سند صحبت کنیم اما متأسفانه هیچکس این کار را انجام نداد این مسائلی است که در چند سال قبل برای ما وجود داشت و ما می‌دانستیم شرایط‌مان اینطور سخت می‌شود اما آن زمان که قهرمان شدیم همه پشت این قهرمانی‌ها پنهان شدند و هر مدیرعاملی آمد هر کاری دوست داشت انجام داد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۲۵ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی