کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








خیز سعودی‌ها برای شکار ستاره تیم ملی ایران+عکس

ستاره ایرانی زنیت روسیه از لیگ برتر انگلیس مشتری پیدا کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت«چمپیونات» روسیه در گزارشی به نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر روسیه پرداخت که کمتر از یک هفته دیگر آغاز می شود.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت یکی از سوژه های رسانه روس شد. این رسانه، نوشت: سردار آزمون دیگر جایی در ترکیب زنیت ندارد و جدایی این بازیکن از زنیت قطعی است.

مهمترین مشتری آزمون لیون بود که توافقات لازم را با این بازیکن ایرانی انجام داد. اما در تازه ترین خبر ستاره ایرانی یک مشتری از لیگ برتر انگلیس پیدا کرد.


نیوکاسل با مالکیت آل سعود به دنبال تجدیدقوای خود است تا از بحران وارد شده در این فصل خارج شود. سردار آزمون گزینه اصلی تقویت خط حملع نیوکاسل به شمار می آید و این باشگاه از لحاظ مالی مشکلی برای شکار این ستاره ایرانی ندارد.

البته پیش از این گفته شد آزمون با لیون برای امضای قرارداد 4 و نیم ساله به توافق رسیده و بزودی راهی لیگ فرانسه می شود. باید دید مشتری تازه ستاره ایرانی می تواند او را چنگ لیون دربیاورد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۰/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی