کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ارزش صیادمنش از استقلال تا فنرباغچه/قیمت مهاجم تیم ملی 8 برابر شد + عکس

مهاجم سابق استقلال با درخشش در لیگ اوکراین ارزش خود را 8 برابر کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم آینده دار استقلالی ها بود که در سال 2019 با مبلغ 753 هزار یورو با قراردادی 5 ساله راهی باشگاه فنرباغچه ترکیه شد.

فروش این بازیکن جوان و با استعداد اعتراض هواداران استقلال را در آن زمان به همراه داشت. صیادمنش جوان نتوانست در ابتدای حضورش توانایی هایش را در ترکیب فنرباغچه ثابت کند و نیمکت نشین شد و بلافاصله به صورت قرضی به تیم دسته اولی استانبول اسپور رفت.

مهاجم جوان ایرانی در استانبول اسپور نیم فصل در دسته یک ترکیه بازی کرد ولی دوباره شانس کمی برای عرض اندام پیدا کرد.


باشگاه فنرباغچه دوباره این بازیکن را به صورت قرضی راهی زوریا اوکراین کرد تا تجارب بیشتری را کسب کند. مهاجم ایرانی در لیگ اوکراین یک و نیم سال بازی کرد و درخشش خوبی به همراه تیم اوکراینی داشت و اکنون با گذشت نزدیک به 3 سال از انتقالش به فنرباغچه ارزش این بازیکن 8 برابر شده است.

سایت «cumhuriyet» ترکیه در این زمینه نوشت: صیادمنش وقتی در سال 2019 از استقلال تهران به فنرباغچه آمد با مبلغ 753 هزار یورو منتقل شد اما بعد از گذشت 3 سال ارزش این بازیکن ایرانی به 5.5 میلیون یورو رسیده و یعنی قیمتش 8 برابر شده است.

طبق گزارش های رسیده از ترکیه صیادمنش 3 پیشنهاد روی میز دارد. هال سیتی انگلیس، اندرلخت بلژیک و گزتپه ترکیه از مشتریان این مهاجم ایرانی هستند. هنوز تکلیف این بازیکن از سوی باشگاه فنرباغچه مشخص نشده است.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۰/۲۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی